2099 beoordelingen

2099 Reviews

sam

Pakketje niet ontvangen ook geen tracé code

Ellen

Leuke damesoverall en dames werkschoenen met een smalle leest hier kunnen kopen voor een vriendelijke prijs. Het omruilen van de werkschoenen ging zeer snel en ook administratief snel verwerkt met... Leuke damesoverall en dames werkschoenen met een smalle leest hier kunnen kopen voor een vriendelijke prijs. Het omruilen van de werkschoenen ging zeer snel en ook administratief snel verwerkt met achteraf betalen via Billink.

Prijs/kwaliteit
Snelle levering en snelle ruiling
Contact via chat met goed advies

Karolina

Mark Bakker

Snelle levering. Overzichtelijke site

Gert-jan

Wat je besteld, wordt netjes op tijd geleverd

Ronald bhattoe

Goede service snelle levering

Marjolein

Goede, duidelijke website. Snelle levering. Maten kloppen ook echt!

Zoals hierboven omschreven.

Jeffrey

Erg tevreden over de service van Wear2Work.nl!

Erg tevreden over de service van Wear2Work.nl!

Had een werkbroek die niet goed zat bij de kniestukken en ontdekte dit pas na het dragen op de bouw. Van uit Wear2Work is er toen heel erg netjes een oplossing gekomen en heb een nieuwe werkbroek mogen ontvangen!

Super service! Heel erg bedankt!!

Top service

Siem

Voor zover ben ik zeer tevreden.
Had werktuinbroeken besteld en waren de volgende dag al geleverd.
Voor zover ben ik zeer tevreden.
Had werktuinbroeken besteld en waren de volgende dag al geleverd.
Helaas had ik te grote maten besteld volgens de maat tabel op de site maar toch veel te groot.
Ik heb ze teruggestuurd en twee dagen later al een bevestiging dat de retourzending binnen was gekomen.
Helaas is de maat die ik nu besteld heb niet voorradig maar ik kreeg keurig een belletje dat de levering een paar dagen gaat duren.
We wachten het af maar denk dat het helemaal goed komt.

Komen keurig hun afspraken na.

Jetze

Snelle levering en duidelijke beschrijving van het product

Duidelijk e beschrijving producten.