Ik ben nog steeds heel erg blij met het resultaat van de EPTE behandeling. Heel af en toe na heel veel belasten is de pijn weer wat aanwezig. Ik ben niet meer belemmerd in de dagelijkse dingen.

Mijn fysiotherapeut was rustig, legde goed uit wat hij ging doen en waarom en vertelde ook wat de invloed zou zijn van hetgeen wat hij ging doen. Hierdoor had ik een goed en duidelijk beeld en was... Mijn fysiotherapeut was rustig, legde goed uit wat hij ging doen en waarom en vertelde ook wat de invloed zou zijn van hetgeen wat hij ging doen. Hierdoor had ik een goed en duidelijk beeld en was ik ook volledig ontspannen.

Goede behandelingen en uitleg en
samenspel. Ga zo door Dorinda.??

Werd serieus genomen. Er werd samen naar een behandelplan gekeken.

Deskundigheid van de fysiotherapeut. Kon altijd met al mijn vragen bij hem terecht en konden samen goed aan mijn doelen werken.
Door de afspraken met de fysiotherapeut raakte ik steeds weer...
Door de afspraken met de fysiotherapeut raakte ik steeds weer erg gemotiveerd, omdat hij mij telkens van de juiste informatie voorzag of ergens verklaringen voor had en de oefeningen goed naar mijn behoeften werden aangepast.

Vriendelijk, duidelijk, oefeningen goed door gesproken, voor gedaan.