Verzendmethode

Dhr Jos de Ruiter

Heel fijn bedrijf met een overzichtelijke website!

Hele fijne website. Duidelijke communicatie

De verzendmethode vind ik niet fijn. Maar dat komt door eerdere slechte ervaringen met deze leverancier.

Bart

Uitstekende klantenservice. De door mij bestelde bretels hadden bij aankomst een beschadiging in het leer. Na melding zijn direct twee vervangende leerstukjes toegestuurd. Goed, snel en zonder gedoe... Uitstekende klantenservice. De door mij bestelde bretels hadden bij aankomst een beschadiging in het leer. Na melding zijn direct twee vervangende leerstukjes toegestuurd. Goed, snel en zonder gedoe opgelost dus. Top!

Snelle en meedenkende klantenservice

Nvt

Aalbersberg

Prima product, goede en prima levering.

Dhr Jan Sier

Doen wat jullie beloven

Dhr Bart Bart

Snelle levering , keurig verpakt

Snel, Keurig verpakt .

Ik heb later het pochet en bretels accessoires bijbesteld : in twee bestelmomentjes met een of twee minuutjes ertussen . Kwam wel als 1 pakketje binnen maar wel twee keer verzendkosten betaald …... Ik heb later het pochet en bretels accessoires bijbesteld : in twee bestelmomentjes met een of twee minuutjes ertussen . Kwam wel als 1 pakketje binnen maar wel twee keer verzendkosten betaald …
Verder vind ik het fijner als pakketjes door PostNL geleverd worden: ik kan ze dan laten bezorgen bij een afhaal automaat . Dpd ging nu goed maar gaat vaak mis omdat de bezorgers erg veel haast hebben waardoor ze het pakketje snel weer meenemen.

Dhr FRANS RUBENS

Tot nu toe dik in orde

Correcte levering, goed product

Dhr Laurens Maes

Levering 2x gefaald

Communicatie

Levering 2 maal mislukt en daarom te laat. Niet meer met dpd werken.

Dhr Maurits Smalt

Geen enkel probleem ondervonden bij keuze maken, bestellen en aflevering

snel en kwaliteit

M. van der Laan

Mijn echtgenote is een echte shawls vrouw.
Jaren vijftig/ zestig kleding stijl vindt zij prachtig en daar hoort volgens haar als accessoire een shawl bij.

Vooral de kleine shawls...
Mijn echtgenote is een echte shawls vrouw.

Vooral de kleine shawls voor om haar hals maar ook de grotere shawls (80x80) voor om haar hoofd aangekocht bij de FA vallen goed in de smaak.

Levering en klantvriendelijkheid

In het assortiment ontbreken de uni kleur shawls met afmeting 90x90 cm.
Die zijn echter moeilijk verkrijgbaar in Nederland.

Frans Vermeulen

In een woord geweldig

Vriendelijk personeel, leveren alleen maar kwaliteit, tegen redelijke prijzen, snelle levering .

Kan niets bedenken ! Goedkoper !