Verzendmethode

Dhr J.W.R Nijzink

Prima webshop!

Duidelijke communicatie.

Meer kleuren en patronen chokers in verschillende prijsklassen zou leuk zijn. Maar ik kan me goed voorstellen dat deze markt niet breed genoeg is om zo'n aanbod te hebben.

Als ik echt...

Als ik echt iets moet zeggen is de site wat aan de oude kant, als je naar het ontwerp kijkt. Maar dat is voor mij geen issue.

Dhr Heinz Vortkamp

Bisher sehr gute Erfahrungen, bishes sehr kulant

Sehr schnelle und zuverlässige Belieferung

Vielleicht wären mehr Informationen bezüglich der Elastizität der Träger vorteilhaft für den Endverbraucher.

LA

Klantenservice

Willem Hoefman

Het product en de levering was weer perfect. Graag tot de volgende keer.

exclusief product.

Daar ken ik jullie te weinig voor. Klantvriendelijkheid, kan ik niet beoordelen. Er is nooit een persoonlijk contact geweest. Maar het systeem werkt blijkbaar niet zo, dat ik het open kan laten.... Daar ken ik jullie te weinig voor. Klantvriendelijkheid, kan ik niet beoordelen. Er is nooit een persoonlijk contact geweest. Maar het systeem werkt blijkbaar niet zo, dat ik het open kan laten. Vandaar een sterretje minder.

Dhr Ricardo

3 stropdassen besteld, kreeg een aantal dagen erna een mail of alles in orde was het was allemaal prima bij een zat een klein naadje verkeerd waar sommige zich misschien niet eens aan storen. 3 stropdassen besteld, kreeg een aantal dagen erna een mail of alles in orde was het was allemaal prima bij een zat een klein naadje verkeerd waar sommige zich misschien niet eens aan storen.
Ze hebben gelijk een nieuwe opgestuurd uit eigen initiatief zonder gezeur en zonder de andere terug te vragen.
Kortom zo zou de service overal moeten zijn en ik kan We love ties aan iedereen aanbevelen!

Zeer goede service

Niks aan te merken

Emile Geilen

Keurig en netjes

Grotere collectie

Dhr Sven Verbeeck

Uitmuntend

Stiptheid, correctheid en snelheid en vooral schitterende producten.

Dhr Patrick Rombaux

Is een voorbeeld.

Duidelijke afbeelding en kleuren en groot assortiment.

Geen.

Annette

Mooie dassen, goede service

Nu 3x bestelt bij We Love Ties en we zijn elke keer heel tevreden. De laatste keer ging er even iets mis met de korting, dit werd gelijk goed opgelost. Echt een aanrader!

Mogelijkheid om je bestellingen te kunnen zien als je inlogt.

Dhr Ben van Deursen

Altijd snelle en goede levering

snelle levering, eenvoudig bestelproces

nvt