Jaimeny

Goed en snelle service.

Snel bezorgd en producten waren goed

Ik zou niks weten omdat mijn bestelling top ging en ik verder geen contact heb gehad

Juul

Snel leverbaar,Goede klanten service

Niet echt.

Jake havenaar

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en betaalbaar

De uitleg van de opbouw van de waterpijp kan misschien iets duidelijker of uitgebruider, voor de rest zeer te vreden mee!

Smootch music

Snelle bezorging en top producten

Snelle verzending

Ice rocks beter verpakken, was open gegaan in de doos dus alles was bezaaid met rocks

Laurent Galle

Over het algemeen een aangename ervaring. Duidelijke website met kwaliteitsvolle producten. De bestelling werd ook op tijd geleverd. Ik vermoed wel dat mijn product niet volledig geleverd is. Er... Over het algemeen een aangename ervaring. Duidelijke website met kwaliteitsvolle producten. De bestelling werd ook op tijd geleverd. Ik vermoed wel dat mijn product niet volledig geleverd is. Er missen rubbers waardoor de slangen en het kommetje niet stevig vastzitten.

Snelle levering. Duidelijke website.

Service na levering kan beter. Ik wacht al 2-3 dagen op een antwoord omtrent een vraag bij mijn product.

Evelien Ranson

Met het bedrijf heb ik geen ervaring. Was de eerste keer. Maar zou wel terug opnieuw bestellen daar.

Grote keuze

1 potje van de 5 was al gemengd met het vloeistof, de anderen zaten nog in het zakje. Raar!

Maik

Super slecht

Klantenservice is drama, retourneren is drama en als dat gelijkt is moet je lang wachten op je geld

Laetizia Pipeleers

Snelle levering.

Geen idee

Geen idee

Nina

Een goede, mooie waterpijp en snel bezorgd. Top bedrijf en website.

De extra tips en trucs

Mogelijkheid tot after pay zou fijn zijn

jan hoevenaars

Niet goed,er ontbraken veel onderdelen

snelle levering

betere controle voordat het verzonden word,zodat jullie er ook zeker van zijn dat het kompleet is