Jirin romy

Mooi website en simpel,rappe levering zal hier zeker nog bestellen

Pakketje rap in huis

Exacte leveringsdatum in mail als je iets besteld

Kleinzaaltink

Goede ervaring we miste iets en na een mail is het gelijk opgestuurd ??

Goede service

Geen tips

Thorsten Koza

Top kwaliteit

Product omschrijving is top

Nu ff niet

Glenn

Zeer overzichtelijke website waardoor je alles makkelijk vind en het makkelijk kan bestellen. Zeer snelle levering.

Zeer overzichtelijke website
Zeer snelle bezorging
Goede communicatie omtrent de bestelling

Keep up the good work!

Joël Offermans

Prima website, makkelijk en overzichtelijk.

Mooi gecategoriseerd

Aanbiedingen staan door elkaar heen

J

Alles

Nick

Leuk bedrijf! Snelle levering , alleen was het kommetje wat op de Waterpijp wel een beetje kapot maar heb dat kunnen fixen dus heb het niet hoeven retournen!

Misschien volgende keer iets beter in pakken

Janice

Koop hier niet, tenzij je opgelicht wilt worden

Dit bedrijf is niet eens 1 ster waard. Sedert 7 juni 2021 een bestelling boven de 40 euro besteld en tot op heden nog steeds niks gekregen. Heb al verschillende pogingen gewaagd om in contact te... Dit bedrijf is niet eens 1 ster waard. Sedert 7 juni 2021 een bestelling boven de 40 euro besteld en tot op heden nog steeds niks gekregen. Heb al verschillende pogingen gewaagd om in contact te komen met de klantenservice om te vragen wat de status van mijn bestelling is. Ik heb maar 1 keer een reactie teruggekregen dat ze het pakket opnieuw zullen opsturen, daarna nooit meer wat vernomen.

Uiteindelijk vorige week een ultimatum gegeven dat ik mijn geld terug wil als ik deze week (21 juni) mijn bestelling niet krijg en nog steeds geen reactie. Ik ben persoon die snel slechte reviews geeft, maar dit is een echte NO-GO!

Kat

After I payed my order I got a Mail that it got cancelled. My money is gone and I still didn’t get the product , or even a reaction on my calls and emails. ? Never had such a bad experience by a... After I payed my order I got a Mail that it got cancelled. My money is gone and I still didn’t get the product , or even a reaction on my calls and emails. ? Never had such a bad experience by a “serious” company.

Nothing

Take every of your customers serious !

Jelle Vandael

Bezorgtijd is super top maar 12u wachten ongeveer en je hebt het al in huis en webstite is goed gemaakt iedereen kan ermee gemakkelijk werken en kwaliteit van materiaal is heel goed hoe het ook... Bezorgtijd is super top maar 12u wachten ongeveer en je hebt het al in huis en webstite is goed gemaakt iedereen kan ermee gemakkelijk werken en kwaliteit van materiaal is heel goed hoe het ook bezorgd word is waterpijp of wat dan ook heel goed bescherm voor schade en goed verpakt beste die ik nu toe heb gehad zo mogen er meer van zijn

alles is goed

er is niks te verbeter