MvH

Goede website

Pieter Jan van der Molen

Goede producten.

Goed en scherpe prijs

Ik ben beginner in het gebruik van waterpijp. Wellicht een A4 tje met uitleg hoe je je hookah moet klaarmaken of een QR code met link naar YouTube filmpje.

Ashley

Heel goed, laatst voor het eerst besteld en zeer tevreden. De bestelling werd zeer snel en goed veilig verpakt geleverd (met extra opvulling om geen schade te krijgen aan de kooltjes, de waterpijp... Heel goed, laatst voor het eerst besteld en zeer tevreden. De bestelling werd zeer snel en goed veilig verpakt geleverd (met extra opvulling om geen schade te krijgen aan de kooltjes, de waterpijp of de steam stones). En daarnaast is het een grote plus dat er op de site uitlegfilmpjes te vinden zijn, om te weten hoe de waterpijp te gebruiken is, hierdoor wist ik precies wat ik nodig had. Kortom een duidelijke overzichtelijke site, met goede uitleg (en leuke kortingen) om een fijn starterssetje (of grotere sets) te kopen en snel te ontvangen.

Uitlegvideo's, overzichtelijke site, duidelijke beschrijvingen.

Misschien als ik dan toch iets moet noemen, wat meer video's (werkt altijd goed qua mensen aantrekken) en misschien de lay-out iets oppimpen :).

Celine

Snelle levering !! Goede shisha's

Product komt overeen met site

Afwerking van de shisha's.. wat scheef,...

A Kuipers

Voor herhaling vatbaar

Veel keuze en snelle service! Ben erg tevreden over het aanbod/prijs en levering. Kom zeker terug voor een volgende bestelling.

Stam

Gewoon top

Snelle levering en duidelijke communicatie betreft levering. Goede producten.

Minder plastic

Dorien

Heel goed. Ik heb het starterspakket aangekocht met extra smaakjes om de verzendkosten te kunnen laten wegvallen.

Alles duidelijk te vinden

Duidelijker uitleg hoe je de waterpijp moet starten vooral ivm het kooltje. Eventueel een echte video waarin dit met beeld wordt uitgelegd ipv gewoon via woorden.

Dave

Slechte kwaliteit waterpijp

Kwaliteit minder, waterpijp is wankel, en de slang gaan constant los. Hierdoor maar iets provisorisch moeten maken zodat ze er niet uit vallen.

Luus

3x al wat besteld. Altijd een snelle en goede levering. Het bestellen gaat ooo makkelijk.

Snel en goede levering

Jelco