Kat

After I payed my order I got a Mail that it got cancelled. My money is gone and I still didn’t get the product , or even a reaction on my calls and emails. ? Never had such a bad experience by a... After I payed my order I got a Mail that it got cancelled. My money is gone and I still didn’t get the product , or even a reaction on my calls and emails. ? Never had such a bad experience by a “serious” company.

Nothing

Take every of your customers serious !

Jelle Vandael

Bezorgtijd is super top maar 12u wachten ongeveer en je hebt het al in huis en webstite is goed gemaakt iedereen kan ermee gemakkelijk werken en kwaliteit van materiaal is heel goed hoe het ook... Bezorgtijd is super top maar 12u wachten ongeveer en je hebt het al in huis en webstite is goed gemaakt iedereen kan ermee gemakkelijk werken en kwaliteit van materiaal is heel goed hoe het ook bezorgd word is waterpijp of wat dan ook heel goed bescherm voor schade en goed verpakt beste die ik nu toe heb gehad zo mogen er meer van zijn

alles is goed

er is niks te verbeter

Grey

Product en levering prima. Ik kreeg alleen perzik Stones opgestuurd ipv mango die ik besteld had.

Starterspakket is handig

Iets beter opletten bij inpakken

Vd Akker

Een goede ervaring

Netjes via de afgesproken voorwaardes

Robin

Teleurgesteld! Na alle producten goed uitgezocht te hebben, hebben we hier besloten wat te bestellen. Bij de aankomst kregen wij een doos met daarop een hele andere Shisha afgebeeld, snel open... Teleurgesteld! Na alle producten goed uitgezocht te hebben, hebben we hier besloten wat te bestellen. Bij de aankomst kregen wij een doos met daarop een hele andere Shisha afgebeeld, snel open gemaakt om te kijken of het toch nog de Shisha was die we besteld hadden, bleek er weer een andere Shisha in te zitten dan die we hadden besteld en dan die was afgebeeld... Na wat research bleek dat we een hele andere goedkopere versie hebben gekregen waarvan ik over de kwaliteit ook niet te spreken ben... De slangen vallen er constant uit zonder er aan te zitten en hij voelt erg goedkoop aan. Ik had meer verwacht van deze webshop.

Groot aanbod

Daadwerklijk de bestelde orders opsturen... En geen geopende dozen versturen want eerst krijg ik een verkeerde doos en daarin zit ook nog eens een andere dan die op de doos staat.

Bart

Geen aanmerkingen

Engin Bulut

Top

Fijne klantenservice en snelle levering

Niks

Shaheedy Aniceta

Niet compleet

Makkelijk te gebruiken

Controle van bestelling

Vetter

Mijn ervaring met waterpijp online is goed. Aantal jaar geleden hier mijn eerste kleine waterpijp gekocht in een starters set. Nu paar jaar later, weer als blije klant terig gekomen en nu in 1 week... Mijn ervaring met waterpijp online is goed. Aantal jaar geleden hier mijn eerste kleine waterpijp gekocht in een starters set. Nu paar jaar later, weer als blije klant terig gekomen en nu in 1 week tijd 2 nieuwe waterpijpen gekocht met alles er op en der aan.

Tevreden klant. Super bedrijf voor de waterpijp en benodigdheden.

Alles staat tot in de punten geschreven. Van hoe de waterpijp werkt( inc. Beeldmateriaal). Tot bezorging.

Niet

De Torck