8.2/10
7.8/10

senne

lekker

Shawn

Ik plaatste een bestelling van 5 smaken waarvan 3 vervangen zijn geweest ik wil een mail sturen en krijg bericht van de boxbeheerder dat dit e-mailadres niet beschikbaar is jammer voor een eerste... Ik plaatste een bestelling van 5 smaken waarvan 3 vervangen zijn geweest ik wil een mail sturen en krijg bericht van de boxbeheerder dat dit e-mailadres niet beschikbaar is jammer voor een eerste keer te bestellen

Heel snelle levering

Ik weet niet wat er bij mijn bestelling fout gegaan is maar als iets niet aanwezig is gwn contact opnemen maar niet gwn vervangen

Particulier

NIET goed! Na herzien NOG SLECHTER!

Niets

Reageren op klanten!

Imre Nagy

Vrij slecht. Ik bestelde een waterpijp en zou een mail krijgen ter bevestiging. Heeft een dag geduurd voordat ik die kreeg. En daar moest ik ook nog eens voor achteraan gaan door middel van... Vrij slecht. Ik bestelde een waterpijp en zou een mail krijgen ter bevestiging. Heeft een dag geduurd voordat ik die kreeg. En daar moest ik ook nog eens voor achteraan gaan door middel van klantenservice bellen. Vervolgens komen mijn spullen verkeerd aan; de waterpijp kwam in de kleur rood terwijl ik blauw had gekozen en ze hadden me ook nog eens de verkeerde steam stones smaak gegeven, namelijk citroen. Ik had peach besteld… voor de rest prima service

Spullen doen het prima en zijn goede kwaliteit.

Wees meer transparant met de klant en kijk wat men daadwerkelijk besteld i.p.v. de verkeerde spullen mee te geven.

Tuinstra

Goede service!
Goede service!
Waterpijp besteld, bij levering bleek deze helaas gebroken te zijn. Meteen een berichtje gestuurd en de volgende dag hadden we al een nieuwe, met een extra smaak steamstones voor het ongemak. Zeker een aanrader!

Super service

Voorraad op de website goed bijhouden

Kate Schaafsma

Niets ontvangen nog dus kan niet beoordelen

Xxxxx

Op tijd bezorgen zoals beloofd we wachten nog dank u

Merve

Bestelling en bestelbevestiging niet ontvangen

Oplichters!

Ik heb de bestelling niet gekregen. Ook heb ik geen bestel bevestiging gekregen met dat het vertraagd is of überhaupt dat ze de bestelling hebben ontvangen. Mailadres op hun website doet het ook... Ik heb de bestelling niet gekregen. Ook heb ik geen bestel bevestiging gekregen met dat het vertraagd is of überhaupt dat ze de bestelling hebben ontvangen. Mailadres op hun website doet het ook niet, dus er is geen contactmogelijkheid. Echt oplichterspraktijken dit…

E

Slecht. Geen contact te krijgen. E-mail niet bereikbaar, telefoonnummer niet bereikbaar.

Betere klantenservice

Jim Jansen

Geweldige website en goede service

Op tijd en goede producten

Robbert Loots

Het ging allemaal niet vanzelf maar uiteindelijk alles binnen gekregen ging wel enige tijd overheen. Maar gelukkig netjes geholpen. De mail adressen zijn niet meer actief ben ik achter gekomen.

Het is allemaal geleverd

Zorg dat de info op de site klopt mail adres die vermeld zijn actief zijn of haal ze weg dit zorgt voor verwarring.