8.2/10

Harmke

Duidelijke site
Snelle levering!!

Overzichtelijk

Zou niet weten,mwat er beter moet.ging prima!

Bregje

Mooie website, snelle levering maar de eerste en zeker de laatste keer dat ik hier besteld heb. Order klopt niet, contact is slecht, mail adres is niet in gebruik, geen order bevestiging, komen... Mooie website, snelle levering maar de eerste en zeker de laatste keer dat ik hier besteld heb. Order klopt niet, contact is slecht, mail adres is niet in gebruik, geen order bevestiging, komen afspraken niet na.

- uitleg over de waterpijpen zelf is prima

- smaken van de smaakjes steamstones zijn niet op voorraad. Het zou fijn zijn als dit aangegeven wordt. Ik heb verkeerde smaakjes gekregen omdat de voorraad van de smaakjes op waren. Had dit even... - smaken van de smaakjes steamstones zijn niet op voorraad. Het zou fijn zijn als dit aangegeven wordt. Ik heb verkeerde smaakjes gekregen omdat de voorraad van de smaakjes op waren. Had dit even gecommuniceerd dan had ik wat anders uit gekozen. De smaakjes die ik heb gekregen zijn namelijk heel goor.
- contact gegevens kloppen niet. Hierdoor is het lastig om vragen te stellen en/of klachten te uitten
- ik heb nooit een bevestiging gekregen van de bestelling. Zou heel fijn zijn ivm fouten en verkeerde leveringen.
- informatie ontbreekt bij het product zelf.
- e-mailadressen kloppen niet of zijn niet in gebruik.

R. Mijnsbergen

Bestelling geplaatst, nooit bevestiging gekregen. Verkoper communiceert alleen via sms. Goederen nooit ontvangen. Pure oplichterij.

Andere verkoper zoeken.

Waterpijp-online.nl

Tevreden klant

Goed contact gehad met de verkoper via de telefoon

bezorgtijd, voorraad en e-mailadres mogen aangepast worden.

mr. x

Kut tent

Niks

Alles

Achaoui Mina

Slechte ervaringen, heb geen bevestiging ontvangen van men bestelling tot nu toe!

Geen sterke punten, kan niets zeggen zolang ik niets weet

Op z’n minst iets laten weten als je hebt besteld en of een bevestiging

M. Salehi

Email en telefoon werkt niet. Geen mailbevestiging ontvangen. Oplichters meer kan ik niet van maken.

Geen, oplichters.

Oplichters

Debbie

Fijne site sneel levering tot 2 keer toe

Bjorn

Absoluut waardeloos!

Het verkoopt waterpijpen en accessoires

Betere bereikbaarheid, eerlijkheid en service

Filip

Still waiting on my order. Nr 100084536.

Ales