8.2/10
8.2/10
7.8/10

Marcel

Komen de afspraak voor 20:00 besteld = volgende dag in huis! niet na. Mail komt onbestelbaar retour en bellen na inspreken voicemail niet terug.

Helaas nog geen sterk punt ervaren.

Controleer op bereikbaarheid en kom de leveringstijd na!

Joyce

1e keer en meteen de laatste keer dat wij hier hebben besteld. We zagen de recensies veel te laat dus waren er een beetje bang voor dat ook wij naar onze shisha konden fluiten. Afgelopen vrijdag... 1e keer en meteen de laatste keer dat wij hier hebben besteld. We zagen de recensies veel te laat dus waren er een beetje bang voor dat ook wij naar onze shisha konden fluiten. Afgelopen vrijdag besteld en volgens de website belooft hij dat je het dan de volgende dag in huis hebt. We kregen maar geen bevestigingsmail of factuur.. afgelopen maandag contact gezocht, hij nam niet op. Contact ging verder via SMS. Het gaat allemaal heel vreemd, je krijgt geen factuur, geen mail.. smsje gestuurd met de vraag wanneer het werd opgestuurd en of we de trackingnummer konden krijgen. Ineens kregen we te horen dat het dezelfde dag werd verstuurd en trackingsnummer savonds kregen. Dit was ook het geval. Vandaag ontvangen, de smaak is anders dan wat wij hadden besteld. Maar verder is hij wel compleet. Maar door de gang van zaken en de super slechte recensies, 1 keer en nooit meer!

Hij kwam compleet binnen, behalve de smaak

Update je website en zorg dat je je aan je woorden houdt. Geef de klant zekerheid!!

Jermeno de vos

Ik heb nog niks vernomen van mijn bestelling

Die zijn er tot nu toe niet

Mail adres is niet bereikbaar volgens gmail

Fung

Niets bestellen! Er wordt niets geleverd!

Niets

Oplichting is niet goed te praten.

Y. Blok

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wat ik heb ontvangen was niet wat ik had besteld. Contact over gehad, zou in orde worden gemaakt maar niks meer van gehoord. Mijn ervaring met dit bedrijf is... Ik heb een bestelling geplaatst, maar wat ik heb ontvangen was niet wat ik had besteld. Contact over gehad, zou in orde worden gemaakt maar niks meer van gehoord. Mijn ervaring met dit bedrijf is dus negatief en bestel hier niks meer.

Geen sterke punten

Leveren wat een klant besteld en kom afspraken na.

Joyce

Zeer slecht besteld en betaald
Maar wordt niks verstuurd.

Zorg dat het verstuurd wordt.

Wendy

Niet hier kopen zijn gewoon diefen reageren niet en ze versturen het niet

Betalen en website nog online zetten is gemakelijk

Verstuur de fking pakketen

EG

Na het bestellen geen order bevestiging ontvangen. Even 1 dag afgewacht en toen gelijk gebeld. Geen antwoord, maar werd na een paar minuten direct ge appt. Het product vervolgens direct op de post... Na het bestellen geen order bevestiging ontvangen. Even 1 dag afgewacht en toen gelijk gebeld. Geen antwoord, maar werd na een paar minuten direct ge appt. Het product vervolgens direct op de post gedaan en de volgende dag ontvangen.
Bedankt voor de snelle reactie.

Snel contact opgenomen.

Een order bevestiging sturen stellen veel klanten op prijs. Dit kan gewoon automatisch, of er staat bij jullie iets niet goed ingesteld.

annoniem

Vreemd

site zag er goed uit en bestelde wat. er werd me beloofd dat het de volgende dag binnen zou zijn. na geen bevestegingsmail gekregen te hebben en 2 dagen later vond ik het toch vreemd worden. ik heb... site zag er goed uit en bestelde wat. er werd me beloofd dat het de volgende dag binnen zou zijn. na geen bevestegingsmail gekregen te hebben en 2 dagen later vond ik het toch vreemd worden. ik heb cc op genomen met de eigenaar en hij reageerde snel. hij heeft me daarna de producten opgestuurd en mis 2 dingen. hoop dat ik me geld terug krijg

mail sturen en niet iets beloven als je het niet doet

Kaily

Slechte zaak! 2 steam stones besteld en krijg de verkeerde smaak binnen. Telefonisch is deze webshop niet bereikbaar. Kreeg het verzoek te SMSen. Hier na 4 keer nog geen reactie op gehad! Waterpijp... Slechte zaak! 2 steam stones besteld en krijg de verkeerde smaak binnen. Telefonisch is deze webshop niet bereikbaar. Kreeg het verzoek te SMSen. Hier na 4 keer nog geen reactie op gehad! Waterpijp zelf is van goedkope kwaliteit met beschadigde kop

Snelle verzending

Juiste producten opsturen