Bergers

Jammer, zelf er achteraan gaan, na 10 dagen om te vragen hoe zit het mijn bestelling, antwoord: helaas niet te leveren!

Jean-Pierre

Redelijk goed.
Heb ondertussen reeds ca. 10 uurwerken gekocht bij W2D,
slechts 1 ontgoocheling.
Redelijk goed.
Heb ondertussen reeds ca. 10 uurwerken gekocht bij W2D,
slechts 1 ontgoocheling.
Bij 1 zending was de secondenwijzer los en heb hiervoor herstelkosten moeten betalen ( euvel pas bemerkt na enkele maanden bij het aanpassen van het horloge )
JPC

Christian

Fout bij bezorging, maar netjes opgelost en nette klantenservice.

Hadiel

Met mij ervaring zou zeggen jullie zijn echt goed

Dipak

Ik ben altijd zeer tevreden met alle horloges die ik bij u heb gekocht. Alleen bij mijn laatste aankoop die bijna een maand heeft geduurd voordat ik die thuis had gekregen.

Wim

Ik heb nu wel 8 horloges in ruim 5 jaar besteld, de meeste als cadeau en een paar voor mezelf. Ze doen het allemaal nog en zien er allemaal nog als nieuw uit. De prijs was altijd de trigger om bij... Ik heb nu wel 8 horloges in ruim 5 jaar besteld, de meeste als cadeau en een paar voor mezelf. Ze doen het allemaal nog en zien er allemaal nog als nieuw uit. De prijs was altijd de trigger om bij Watch2day te kopen, rond de helft van de winkelprijs. Ik ben dik tevreden.