Astrid van der Scheer

Al vanaf dag 1 ben ik verrukt van wasparfum. Ik heb mijn vriendinnen ermee besmet en ook mijn vriend snuffelt vaak aan mij omdat mijn kleding zo zalig ruikt ! Elke keer weer als ik een handdoek pak... Al vanaf dag 1 ben ik verrukt van wasparfum. Ik heb mijn vriendinnen ermee besmet en ook mijn vriend snuffelt vaak aan mij omdat mijn kleding zo zalig ruikt ! Elke keer weer als ik een handdoek pak ruik ik het verrukkelijke parfum. Als ik beddengoed wat langer in de kast moet leggen, gebruik ik een wat zwaarder parfum . Succes verzekerd ! Ik kan niet meer zonder mijn Smeraldo, Argan, Diamante en sinds kort Zircone !

Caroline Schenk

Snelle verzending

A. Godding

Correcte en zeer snelle levering. Toppie product. Ruikt heerlijk, al veel complimenten gekregen.

Patricia Schelling

Goed, snel geleverd

Tineke

Heerlijke geuren! De was doe ik nu met plezier, als de was aan het drogen is, ruikt het heerlijk. Ook blijft de kleding na een tijd lekker ruiken. Snelle levering?

Nicole

Ik gebruik voor al mijn was de heerlijke wasparfums. Als de was hangt te drogen hangt de heerlijke geur door het hele huis. Ook krijg ik vaak te horen dat mijn kinderen zo lekker fris ruiken. De... Ik gebruik voor al mijn was de heerlijke wasparfums. Als de was hangt te drogen hangt de heerlijke geur door het hele huis. Ook krijg ik vaak te horen dat mijn kinderen zo lekker fris ruiken. De levering was snel en de maatdopjes werden er netjes bijgeleverd.

K. Van Nijendaal

Saskia

Snelle levering. Leuk verpakt!

Marianne Koffeman

I love Wasparfum! Wat een heerlijke producten en bovenal super heerlijke geuren! Wassen is nog nooit zo leuk geweest en vervolgens nog uren nagenieten van de heerlijke geuren in onze kleding thuis!... I love Wasparfum! Wat een heerlijke producten en bovenal super heerlijke geuren! Wassen is nog nooit zo leuk geweest en vervolgens nog uren nagenieten van de heerlijke geuren in onze kleding thuis! Zelfs de kasten waar de kleding opgeruimd wordt ruikt nog dagen na heerlijk door! De mannen willen zelfs hun kotter kleding ermee gewassen hebben want dan ruiken ze de hele week nog lekker fris! Ook zijn de producten super makkelijk om te bestellen en is het nog nooit zo makkelijk geweest om een cadeau te kiezen want iedereen maak je blij met Wasparfum! Zelfs mijn schoonvader had met kerst op zijn lootje Wasparfum gezet omdat zijn werk overal niet elke dag met Wasparfum gewassen mocht worden dus nu had hij een eigen fles!

Vlotte bezorging en een goed product.