Particuliere

Lever niet op tijd heb 30-07-2022 bestelling gedaan ord04672 en nog steeds niet ontvangen

A. Veenema

Alleen de naam al vind ik erg leuk. Ik was opzoek naar wasparfum en die kan je zeker vinden bij het 'washok'. Super lekker ruikt de was. En als je niet weet welke je moet kiezen, dan zijn er leuke... Alleen de naam al vind ik erg leuk. Ik was opzoek naar wasparfum en die kan je zeker vinden bij het 'washok'. Super lekker ruikt de was. En als je niet weet welke je moet kiezen, dan zijn er leuke proefpakketten met allerlei verschillende geuren.
Ook voor plasticvrij douchen kan je bij washok terecht. Zeker een aanrader om eens rond te neuzen op de webshop

Jacqueline

Snelle levering.

Mij

Producten na 1.5 week nog niet ontvangen. Gemaild, moet afwachten. Andere pakketjes wel binnen van andere bedrijven
. Zeggen dat het aan de post ligt. Track en trace wel gekregen na 2 dagen

Kitty

Snelle verzendig goede prijzen

Symkje Elzinga

Ik mocht het proefpakket ontvangen.
Ik mocht het proefpakket ontvangen.
Mijn ervaring met het product is positief bevallen, een heerlijke geur die blijft hangen, een praktische doseerdop waardoor je minder verspilt. Mijn favoriet is nummer 4.
De geur van de was aan de waslijn ruikt zo lekker dat ook de buren nu de wasparfum aangeschaft hebben.
Een echte aanrader dus, ik ben fan geworden.

Smit

Nog niet van toepassing
Mijn bestelling is na 8 dagen nog niet binnen
Duurt wel een beetje lang...... Jammer

M de Vries

Snelle verzending en heerlijke wasparfum! Hier ga ik vaker bestellen.