9.5/10
9.5/10

Casper Maaijen

Zeer positief!

Goede communicatie en grote deskundigheid

Putten

Evert Top

Wij hebben onlangs bij Warmtestore een Spartherm inbouwkachel gekocht. Vanaf begin tot eind helemaal top. In de showroom in Kampen rondgeleid langs de verschillende modellen en mogelijkheden. Met... Wij hebben onlangs bij Warmtestore een Spartherm inbouwkachel gekocht. Vanaf begin tot eind helemaal top. In de showroom in Kampen rondgeleid langs de verschillende modellen en mogelijkheden. Met onze eigen ideeën en de kennis van de verkopen kwam hij direct met een tekening en offerte. Na bezoeken aan andere bedrijven ging onze voorkeur direct uit naar warmtestore. Bij een bezoek aan huis voor het inmeten zijn we ook direct tot een deal gekomen. De bouw van de kachel was fantastisch, wat een vakmensen. Overal waar ze moesten werken werd eerst stucloper gelegd zodat de vloer niet vies werd of beschadigde. Daarna met twee personen in een dag de complete kachel gebouwd. Wat een vakmensen!!! De tweede dag kwam één persoon om de complete ombouw verfklaar af te werken.
De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Ze komen hun afspraken na en ook de nazorg is prima. Wij zijn heel tevreden over Warmtestore en zullen dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Afspraken worden nagekomen. Vakkundig en snel werken. Nette, eerlijke mensen.

Ga zo door en jullie zullen nog veel mensen blij maken.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Tegen een lange blinde meur.

Gerda Klokke

Wij wilden ons graag laten informeren over de mogelijkheden van een elektrische haard. Al snel bleek dat we zeer deskundig te woord werden gestaan en de medewerkster droeg allerhande mogelijkheden... Wij wilden ons graag laten informeren over de mogelijkheden van een elektrische haard. Al snel bleek dat we zeer deskundig te woord werden gestaan en de medewerkster droeg allerhande mogelijkheden aan om de haard stijlvol in onze woning te plaatsen.
Zij luisterde goed naar onze wensen, bekeek onze interieur foto's en adviseerde daarbij ook het passende stucwerk met kleur. Zij nam de tijd en in alle rust konden we een keuze maken. Zelfs toen we na de keuze het uiteindelijk toch wat anders wilde, was dat geen enkel probleem.
Er bleek zelfs de mogelijkheid te zijn om als de uitvoerder terplekke in de woning bezig was, we nog aanpassingen konden doen.

De uitvoeder werkte zeer precies en netjes. En gaf ook nog wat handige tips om de ombouw nog mooier af te werken.
De stukadoors waren dan ook zeer te spreken over het feit dat de ombouw van de elektrische haard zo strak was neergezet.

Ook de stukadoor werkte keurig. En de speciale verf die op het stukwerk aangebracht werd was echt de kers op de taart. Wij zijn ongelooflijk blij met de ombouw met elektrische haard.
Jullie zijn een mooi team dat uitstekend meedenkt en goede adviezen geeft.
Hartelijk bedankt en veel succes.

Gerda en wil

Deskundig, luisteren goed, denken mee en adviseren uitstekend, maar zijn niet opdringerig. De klant is uiteindelijk Koning.

De uitvoerder van de ombouw zou wellicht op zijn zaagmachine een zaagselopvangzak aan kunnen brengen. Nu vloog er veel zaagsel door de lucht.

Zwartsluis

Elly van der Es

Goede service. Vriendelijk geholpen.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Nvt

In de huiskamer

J. de Groot

Ik ben erg tevreden over de vlotte en prettige manier van zaken doen met Warmtestore. Goede voorlichting, goed bereikbaar. Aan te bevelen.

Men levert maatwerk en heeft gevoel bij de klant. Men luistert.

Ommen

Martijn jansen

Snelle vakkundige installatie in een dag
Product net als in de showroom

Kampen

Kim

Super mooie ombouw met Faber cassette laten plaatsen, heel blij mee! Heel netjes geholpen door de klantenservice en monteur!

Telefonisch contact en hulp, komen afspraken na

Lisse

Marc van Steijn

Gewoon top , doen wat ze beloven !

Communicatie

Wassenaar

J. van der Maaden

Omdat warmtestore was aanbevolen door een kennis van ons hebben we uiteindelijk gekozen voor hen voor het bouwen van een roomdivider incl.doorkijk gashaard. Afspraken werden netjes nagekomen en het... Omdat warmtestore was aanbevolen door een kennis van ons hebben we uiteindelijk gekozen voor hen voor het bouwen van een roomdivider incl.doorkijk gashaard. Afspraken werden netjes nagekomen en het bouwen van de roomdivider werd in 2 dagen voltooid. Het geheel is van een hele hoge kwaliteit en zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Duidelijk communicatie, afspraak is afspraak en vakkundig personeel.

geen, gewoon top.

Genderen, Noord Brabant

Delfgaauw

Uiterst tevreden met de plaatsing van onze dru. Goede service en prijstechnisch prima. De installateurs waren erg aardig en werkte heel netjes. Toch wel belangrijk als je een nieuwbouw huis hebt... Uiterst tevreden met de plaatsing van onze dru. Goede service en prijstechnisch prima. De installateurs waren erg aardig en werkte heel netjes. Toch wel belangrijk als je een nieuwbouw huis hebt gekregen met een dure tegelvloer en gestucte muren. Echt niets beschadigd of wat dan ook. Jongens werkte erg snel. Wij hebben dan ook Warmtestore aanbevolen bij meerdere mensen.

Communicatie perfect.

Waddinxveen

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon oktober nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon oktober nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen.