9.5/10
9.5/10

In de showroom werden we goed geholpen, alles kon worden aangezet .

Afspraak wordt nagekomen. Van tevoren nemen ze contact met je op zodat je de afspraak niet vergeet.

Ga op deze manier door!

Mastenbroek

Uitstekend geholpen in Kampen.
Goede uitleg.
Ze nemen alle tijd voor je..

Alles correct afgewikkeld.

Dronten (Ketelhaven)

Raymond Timmer

Ontzettend goede ervaring met de Warmtestore voor aanschaf en installatie van onze nieuwe DRU haard. Heldere offerte, vriendelijke behulpzame verkoop en zeer vakkundige installatie door een topteam.... Ontzettend goede ervaring met de Warmtestore voor aanschaf en installatie van onze nieuwe DRU haard. Heldere offerte, vriendelijke behulpzame verkoop en zeer vakkundige installatie door een topteam. Niets op aan te merken!

Duidelijke uitleg, professionele vakkundige installatie.

Beverwijk

Jeffrey Bouwmeester

Goede verkoopbegeleiding en snelle communicatie. Prachtige haard en zeer vakkundig geïnstalleerd.

Voorhout

Mieke Van Der Plas

Deze week een gashaard laten plaatsen door warmtestore de manier hoe je daar word geholpen is top! , ze nemen echt de tijd voor hun klanten, niks is ze teveel, de installateurs waren echt vakmensen,... Deze week een gashaard laten plaatsen door warmtestore de manier hoe je daar word geholpen is top! , ze nemen echt de tijd voor hun klanten, niks is ze teveel, de installateurs waren echt vakmensen, ik zou ze aan iedereen aanraden, Gerben Hop, stuper bedankt voor alles, je verdiend een dikke 10!

Wij hebben een nieuwbouw woning, de aannemer heeft tijdens de bouw de dakdoorvoer geplaatst, Wij kregen van warmtestore zonder enige aanbetaling de spullen netjes door geleverd,

Ik kan geen verbeter punten bedenken, ik denk dat veel bedrijven hier wat van kunnen leren

Katwijk aan zee

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon augustus nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website,... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon augustus nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen.

Prima en netjes geholpen door Gerben.

Heel veel keuze. We konden de verschillende opties goed bekijken in de showroom

Beetje warm in de showroom :)

Cuijk

Familie Westhuis

Sinds ruim 2 weken trotse eigenaar van een prachtige Dik Geurts houtkachel. Zeer goed geholpen door de mensen van Warmtestore Kampen. De kachel is in 1 dag geplaatst, ondanks het slechte weer.... Sinds ruim 2 weken trotse eigenaar van een prachtige Dik Geurts houtkachel. Zeer goed geholpen door de mensen van Warmtestore Kampen. De kachel is in 1 dag geplaatst, ondanks het slechte weer. Kacheltje brand als een tierelier, dus laat de winter maar komen!

Goede communicatie en vooral persoonlijk/gemoedelijk contact. Men neemt de tijd om je wensen door te spreken voordat je een kachel koopt.

Nunspeet (Molenbeek)

mariella pop

Echt een aanrader !
Mooie showroom en goed geholpen.
Prachtig haard meubel met een mooie gashaard .
Snelle reactie via de mail en app.

Vlaardingen

Gerda Remmers

We kregen een goede prijs aanbieding voor de Dimplex 400. Hij werd de volgende dag al geleverd. Zelfs eerder dan aangekondigd.

Ik kreeg vooraf goed antwoord op vragen.
Goede prijs!
Er werd snel gereageerd op mijn offerte aanvraag

Persoonlijk vind ik het prettiger gelijk de aanbiedingsprijs te zien.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

We hadden een gas openhaard. Die hebben we verwijderd en dan enig slijpwerk paste de Dimplex er exact weer in.

Hij brandt boven verwachting. We ontdekten dat hij mooier brandt als je hem niet maximaal laat branden. Op maximale instelling komt er naar ons idee wat te veel damp.

Wouter Davelaar

Super geholpen door Gerben Hop, prachtig bedrijf/showroom. Echt de moeite waard om naar Kampen te rijden!! De montage verliep ook super let 2 monteurs! Echt een aanwinst in ons huis zo’n gaskachel!... Super geholpen door Gerben Hop, prachtig bedrijf/showroom. Echt de moeite waard om naar Kampen te rijden!! De montage verliep ook super let 2 monteurs! Echt een aanwinst in ons huis zo’n gaskachel! Chapeau!

Goede communicatie

Barneveld