9.5/10

Martijn

Voor onze nieuwbouw woning wilden wij graag (eindelijk) een open haard. Op advies van vrienden gingen wij naar Warmte store. We gingen naar Kampen en Alblasserdam. I.v.m onze zogenoemde NOM woning... Voor onze nieuwbouw woning wilden wij graag (eindelijk) een open haard. Op advies van vrienden gingen wij naar Warmte store. We gingen naar Kampen en Alblasserdam. I.v.m onze zogenoemde NOM woning was een gashaard geen optie voor ons. Dus konden we kiezen tussen een echte, propaan en elektrisch. We wilden voor een echte maar onze hele woning was al voorzien van vloerverwarming. Onmogelijk dat een echte, ivm het boren door de vloeren, kon komen. Maar Warmtestore was niet voor een gat te vangen. Zijn meerdere keren bij ons thuis geweest en kwamen met goede oplossingen. En onderbouwde ook hun mening. Gaven ons ook de garantie dat alles goed kwam en dat zij de volledige verantwoordelijkheid namen. Ik denk dat wij de moeilijkste kopers waren aangezien wij continu aan het twijfelen waren. Tussen elektrische en een echte haard. Engelen geduld hadden ze en toonden begrip. We voelden ons ook niet opgejaagd en kregen alle tijd om een besluit te nemen. We kregen ook direct antwoord wanneer we WEER een vraag hadden. Uiteindelijk gekozen voor de e-matrix 800/500 III. Al heel snel kon deze ingebouwd worden. Komen keurig op de afgesproken tijdstip opdagen. Helaas werkte de haard niet. Een medewerker van het merk zelf, Faber, moest komen. Faber BV was niet zo snel met het ondernemen van een actie. Het duurde en het duurde maar. Dit doorgegeven aan Warmtestore. Die accepteerde het ook niet en vloog via zijn kanalen het bedrijf aan. En binnen een week was alles geregeld. De e-matrix 800/500 III doet het en wat is het heerlijk. Wij hebben er zo een goed gevoel aan overgehouden. De service, kennis en geduld van Warmtestore!!! Zoek je een bedrijf; hobbel dan bij Warmtestore binnen.

Service, kennis en vriendelijkheid

Almere

Warmtestore heeft ons goed geadviseerd en is erg servicegericht. De haard is ook vakkundig geplaatst en we zijn zeer tevreden. We kunnen Warmtestore bij een ieder aanbevelen.

Servicegericht

Nvt

Woonkamer

Cathelijne

Heel prettig

Het snelle reageren en handelen

Niet

Heemstede

Patrick Meussen

Bij warmtestore was Gerben Hop mijn contactpersoon. Ik had een aantal offertes vergeleken en deze was het beste gespecificeerd. Helder, duidelijk en overzicht en voelde goed, mede door de goede... Bij warmtestore was Gerben Hop mijn contactpersoon. Ik had een aantal offertes vergeleken en deze was het beste gespecificeerd. Helder, duidelijk en overzicht en voelde goed, mede door de goede uitleg van Gerben. Niet pushen op de beslissing maar de klant ruimte geven voor het eindoordeel. Omdat ik een man ben van details had ik veel vragen, meestal krijg je daar geen antwoord op maar Gerben is vasthoudend en tevreden als de klant dat ook is. De geleverde kachel en pijp materialen waren van goede kwaliteit. Dat kan ook niet anders met Dick Geurts. De zwarte gecoate pijp voor buiten ziet er mooi uit. Kreeg netjes de antraciet
spuitbus erbij om de rvs pijp te spuiten. Al met al dik tevreden en super kwaliteit en kan warmtestore zeker aanraden.

Patrick Meussen

Betrouwbaar, Klantvriendelijk, Kwaliteit en Prijsbewust

Utrecht

Marike vK

Naar Warmtestore gegaan om een haard in het echt te zien branden. Zeer vakkundig door Gerben geholpen! Vriendelijke en duidelijke communicatie. Gelijk besteld!

Vriendelijkheid & goede communicatie

niet van toepassing

Bussum

Bas ten Hove

Betrouwbare winkel waar wij goed geholpen zijn. Ook het plannen en uitvoeren van de installatie was goed. Fijn dat we in de winkel veel voorbeelden hadden om uit te kiezen. We kregen een 3D tekening... Betrouwbare winkel waar wij goed geholpen zijn. Ook het plannen en uitvoeren van de installatie was goed. Fijn dat we in de winkel veel voorbeelden hadden om uit te kiezen. We kregen een 3D tekening en een duidelijke offerte mee waarin de kosten per onderdeel inzichtelijk waren.

De verkoper dacht mee met ons en kon goed de voor- en nadelen van de haarden noemen.

Wij kunnen geen tips bedenken. De monteur was zeer aardig en verstond zijn vak goed. Hij heeft een mooi product afgeleverd.

Waddinxveen

Tom de Heer

Deze week een mooie dru metro 100XT/3 gashaard laten installeren door de firma Warmtestore. Adviseur Gerben denkt met je mee geeft advies over de mogelijkheden. Na het opstellen van een ons passende... Deze week een mooie dru metro 100XT/3 gashaard laten installeren door de firma Warmtestore. Adviseur Gerben denkt met je mee geeft advies over de mogelijkheden. Na het opstellen van een ons passende offerte is alles tot aan de installatie keurig netjes en op tijd verlopen. zijn erg tevreden met de mooie gas haard.

*Duidelijke communicatie.
*Scherpe offerte.
*Installatie uitgevoerd door twee installateurs die verstand hebben van hun vak.

kan op dit moment geen verbeter punten bedenken

Amersfoort

Prima geholpen goede deal en levering netjes op tijd

Scherpe prijs

Vlaardingen

Casper Maaijen

Zeer positief!

Goede communicatie en grote deskundigheid

Putten

Evert Top

Wij hebben onlangs bij Warmtestore een Spartherm inbouwkachel gekocht. Vanaf begin tot eind helemaal top. In de showroom in Kampen rondgeleid langs de verschillende modellen en mogelijkheden. Met... Wij hebben onlangs bij Warmtestore een Spartherm inbouwkachel gekocht. Vanaf begin tot eind helemaal top. In de showroom in Kampen rondgeleid langs de verschillende modellen en mogelijkheden. Met onze eigen ideeën en de kennis van de verkopen kwam hij direct met een tekening en offerte. Na bezoeken aan andere bedrijven ging onze voorkeur direct uit naar warmtestore. Bij een bezoek aan huis voor het inmeten zijn we ook direct tot een deal gekomen. De bouw van de kachel was fantastisch, wat een vakmensen. Overal waar ze moesten werken werd eerst stucloper gelegd zodat de vloer niet vies werd of beschadigde. Daarna met twee personen in een dag de complete kachel gebouwd. Wat een vakmensen!!! De tweede dag kwam één persoon om de complete ombouw verfklaar af te werken.
De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Ze komen hun afspraken na en ook de nazorg is prima. Wij zijn heel tevreden over Warmtestore en zullen dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Afspraken worden nagekomen. Vakkundig en snel werken. Nette, eerlijke mensen.

Ga zo door en jullie zullen nog veel mensen blij maken.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Tegen een lange blinde meur.