9.5/10
9.5/10

Hele prettige service

Snelle service, en alles per mail mogelijk. Handig op afstand en als ik overdag aan het werk was.

Iets meer productinfo en foto's/video's zou leuk zijn.

Wildervank

Benny v W

Onze liftdeurhaard is voor een scherpe prijs geleverd en geplaatst door Warmtestore!

Leuk contact en goed advies

Elspeet

Erg positief. Net als de vorige haard ook deze keurig geïnstalleerd.

Meedenkend

Laren NH

Degelijk en professioneel, een bedrijf dat doet wat ze beloven. Snelle en accurate bediening. Bovendien hanteert WarmteStore concurrerende prijzen.

Scherpe prijzen, no-nonsense benadering.

Wageningen

C.D. Hoogendijk

Vanaf het moment van de bestelling van onze 2e Thermocet Rose Classic is alles vlekkeloos verlopen!
Correcte adviezen in de showroom. De plaatsing verliep zonder problemen door de heer Kaat. Service achteraf ook fijn en snel.

Het zich houden aan de afspraken en op tijd leveren is erg belangrijk.

Het pand in Alblasserdam wat opvallender vanaf de hoofdweg aangeven. Nu ligt het wat verborgen.

Hendrik Ido Ambacht

E. Ypma

Goed bedrijf. Snelle levering, goede communicatie.

Deskundig, snelle levering, goede vakmensen voor plaatsing kachel

Offerte en rekening kwamen niet helemaal overeen (o.a. 3 spuitbussen Jotulverf t.w.v. € 75,- wel verwerkt in de offerte, ook geleverd maar weer meegenomen door plaatsers. Stonden ook niet meer op de rekening).

Emmeloord

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Met al een gedachte te hebben van hoe we het zouden willen hebben zijn we snel tot een beslissing over gegaan.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

In een nog te bouwen koof

Prima aanbod en korte lijnen in de communicatie. Goede prijs voor mijn Dik Geurts kachel inclusief plaatsing

Utrecht

Afgestapt van hout vanwege de troep in huis en gashaard DRU Passo gekocht.
Afgestapt van hout vanwege de troep in huis en gashaard DRU Passo gekocht.
Prettig geholpen in de winkel en goed advies. Ruime keus en je kunt alles zien branden en dus mooi het vlambeeld vergelijken.
Professionele turn key installatie.
Vlammen zien er als een echt houtvuur uit.

Alles conform afspraak en zeer tevreden.

Ruime keus en gastvrije ontvangst in de winkel.

Norg

Monique Nelissen-Nijs

Wij hebben in 2017 een openhaard bij Warmtestore besteld ivm onze grote huis verbouwing en, niet alleen wij, maar ook iedereen die op bezoek komt is zeer gecharmeerd van deze open haard.
Wij...
Wij wonen in Midden Limburg en ligt toch niet direct naast het bedrijf van Warmtestore

Een zeer ervaren en vriendelijk bedrijf

Ik zou zeggen: ga door

Thorn / Limburg