9.5/10

Mendes

Fantastisch. Wat een service! Meedenken in mogelijkheden, maar ook eerlijk in onmogelijkheden. Goed luisterend oor naar wat we wilde en met oplossingen komen hoe we dit konden bereiken binnen ons... Fantastisch. Wat een service! Meedenken in mogelijkheden, maar ook eerlijk in onmogelijkheden. Goed luisterend oor naar wat we wilde en met oplossingen komen hoe we dit konden bereiken binnen ons gestelde budget. Fijne ervaring en zeker aan te raden!!

Tijd nemen en meedenken in de wensen van de klant.

Meer winkels dan is het wat dichterbij ;)

Hoogeveen

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon november nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon november nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen nadat u mij uw adresgegevens heeft doorgegeven.

Kamer

Ralph

In October 2017 een gashaard van Element4 gekocht bij Warmtestore. Goede prijs voor het totaalplaatje inclusief de installatie en een correcte afhandeling gedurende het aankoopproces en de... In October 2017 een gashaard van Element4 gekocht bij Warmtestore. Goede prijs voor het totaalplaatje inclusief de installatie en een correcte afhandeling gedurende het aankoopproces en de installatie. In November 2019 bij Warmtestore melding gemaakt van een defecte ontvanger. Ondanks dat dit net buiten de garantietermijn van 2 jaar viel deden ze niet moeilijk en zijn zij bereid om mij kosteloos een nieuwe toe te sturen.

Scherpe prijsstelling in vergelijking met andere aanbieders en goede after sales service.

Keuken

Fasmilie Jansen

Wat een ervaring! Op zoek naar een pelletkachel waren wij een paar maal teleurgesteld door het niet-nakomen van afspraken door ongeïnteresseerde verkopers.

Een bezoek aan Warmtestore in...

Een bezoek aan Warmtestore in Kampen voelt als "Een warme Deken" zoals je gastvrij ontvangen wordt in de geweldige showroom. Er werd al snel een afspraak gemaakt met Herman om bij ons thuis te kunnen adviseren welke haard er het best bij ons interieur zou passen.
Na het over- en weer mailen van zijn schetsen, zelfs 's-avonds, offreerde Herman ons een inbouwgashaard met meubel en koof (waar de bestaande airco vakkundig was weggewerkt) welke direct bij ons in de smaak viel. Jammer dat wij een paar weken moesten wachten. Gisteren is de haard geplaatst.

Om 07.00 uur stonden de heren Van Manen- en Middendorp van
"De Veluwse Haarden Installatie" al voor de deur om op onnavolgbare wijze in korte tijd de schouw, gashaard- en meubel te plaatsen nadat er eerst op speciale wijze de gasleiding via de nauwe kruipruimte was aangelegd.( Iets meer sporten heren).

Ondanks het late tijdstip, het was inmiddels 22.00 uur, werden de ramen gelapt, de huiskamer gestofzuigd en werd er nog alle tijd genomen om de werking van de afstandsbediening van de haard uit te leggen.

Chapeau Herman van Warmtestore en beide monteurs en nogmaals bedankt voor het keurige werk dat jullie geleverd hebben en niet te vergeten, de leuke attentie van Herman welke een mooi plekje kreeg naast de haard.

Een gouden team: Warmtestore en Veluwse Haarden Installatie

Vooral zo doorgaan.

Dronten

Paulette

Dankzij Warmtestore zitten wij er warmpjes bij!!

In tegenstelling tot andere leveranciers komt Warmtestore wel haar afspraken na.

Dronten

Groot

We zijn heel vakkundig en vriendelijk geholpen met goed advies.

Snel en zeer correct contact.

Gewoon goed

Nibbixwoud

Jan

Wij zijn in Alblasserdam geweest voor de aankoop van een kachel en aanpassing van de schoorsteen. Daar geholpen door Herman, uitermate correct, weet waarover hij spreekt en direct een passende... Wij zijn in Alblasserdam geweest voor de aankoop van een kachel en aanpassing van de schoorsteen. Daar geholpen door Herman, uitermate correct, weet waarover hij spreekt en direct een passende oplossing met prijsopgave. Bij het plaatsen van de haard bleek de aansluiting toch anders te moeten dan gedacht, maar ook dit werd perfect opgelost. Een bedrijf waar je van op aan kan dat ze het tot een goed resultaat brengen. Zeer warm aanbevolen!!

Kennis van zaken, heldere afspraken, komen na wat ze beloven, ontzorgen van A tot Z.

Communicatie tussen verkoop en installateur

Hendrik Ido Ambacht

Durenkamp

Hele positieve ervaring met Wamtestore. Wordt snel en prettig gereageerd op emails, telefoontjes. Daarnaast zijn de haarden scherp geprijsd en snelle levertijden. Wij zijn dik tevreden!

Scherp geprijsd, klantvriendelijke en snelle reactie.

nvt

Lochem

marcel

Mooie showroom, vriendelijke service. Verkoper heeft verstand van zaken. De haard wordt deze week geleverd!

Veel aanbod, mooie prijs en Warmtestore denk met je mee!

Afstand naar filiaal voor ons

nieuwegein

Ziejet

Wij zijn naar de showroom in kampen geweest om elektrische haarden te bekijken en ons te laten adviseren. Personeel was zeer vriendelijk, proffesioneel en gaf ons goed en duidelijk advies en ze... Wij zijn naar de showroom in kampen geweest om elektrische haarden te bekijken en ons te laten adviseren. Personeel was zeer vriendelijk, proffesioneel en gaf ons goed en duidelijk advies en ze kwamen met een scherpe prijs offerte. Een week later hebben wij nog telefonisch en mail contact gehad over levering waar snel op werd gereageerd en kon onze keuze een week later al geleverd worden! Kortom zeer tevreden!

Scherpe prijs, snelle levering, snelle telefonisch en mail contact

Geen, zijn zeer tevreden over alles

Alphen aan den rijn