Boshuis

Goede ervaring, perfecte installatie, kundige verkoopafdeling

snelheid levering product en prijsstelling, klantcontact

Houten

Erwin Beentjes

Prima firma. Van A tot Z alles heel goed geregeld. Communicatie was uitstekend, snel antwoorden op vragen.(Gerben Hop) komen afspraken keurig na. Installatie was netjes en uitleg helder. leuke... Prima firma. Van A tot Z alles heel goed geregeld. Communicatie was uitstekend, snel antwoorden op vragen.(Gerben Hop) komen afspraken keurig na. Installatie was netjes en uitleg helder. leuke gasten die monteurs uit Barneveld. Wat hebben we gelachen :-) Kortom prijs en kwaliteit zeker de 5 sterren waard

Communicatie

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon oktober nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon oktober nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen.

Huijgens

Na 7 jaar begon het plastic van de afstandsbediening te plakken. Op zaterdag gebeld en op dinsdag 2 nieuwe afstandsbedieningen van Dru ontvangen. Top service

Klantenservice

Jaap Stam

Prettig bedrijf, snelle communicatie

Snelle reacties

Nieuw Lekkerland

Matthé

Erg goed

Nette showroom met veel haarden waar wij prettig geholpen zijn. Advies was helder en wij zijn erg blij met onze gashaard. Levering is helder gecommuniceerd en uitgevoerd. Service ook uitstekend!

Zuidwolde

Van Lohuizen

We zijn goed geholpen. Later bleek er een misverstand over het benodigde afvoerkanaal. Dit is prima opgelost!

Klantvriendelijkheid.

Rouveen

Aukema

Professioneel, vriendelijk

Niet opdringerig, ze nemen de tijd voor je, voelt vertrouwd.

Nee, ga zo door

Annet Boitelle

Perfect geholpen door Rutger Duits. Hij heeft ons tevens goede tips gegeven en heeft verstand van zaken.

Verstand van zaken / goede dienstverlening / snelle levering / haard is perfect geïnstalleerd

Kampen

Rik