9.5/10
9.5/10

Delfgaauw

Uiterst tevreden met de plaatsing van onze dru. Goede service en prijstechnisch prima. De installateurs waren erg aardig en werkte heel netjes. Toch wel belangrijk als je een nieuwbouw huis hebt... Uiterst tevreden met de plaatsing van onze dru. Goede service en prijstechnisch prima. De installateurs waren erg aardig en werkte heel netjes. Toch wel belangrijk als je een nieuwbouw huis hebt gekregen met een dure tegelvloer en gestucte muren. Echt niets beschadigd of wat dan ook. Jongens werkte erg snel. Wij hebben dan ook Warmtestore aanbevolen bij meerdere mensen.

Communicatie perfect.

Waddinxveen

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon oktober nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon oktober nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank.
De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen.

Familie Bruinink

Een prettige ervaring met de scherpste en snelste service!

Duidelijk en heldere communicatie via de Whats App!

Wij hebben niks te benoemen. Zijn zeer tevreden.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Wij hebben de haard zelf geïnstalleerd.

Dirk Lont

De tweede houtkachel die ik koop bij Warmtestore, want wederom de beste koop voor de minste centen. Goeie mensen en goed advies.

Snelle respons en deskundig advies

Hurdegaryp

De Harteijke Huiskamer

Ik heb bij warmtestore een electrische open Haard besteld een Dimplex in augustus. Nu onze verbouwing van De Hartelijke Huiskamer klaar is wilde ik de Open Haard aansluiten maar missen er een paar... Ik heb bij warmtestore een electrische open Haard besteld een Dimplex in augustus. Nu onze verbouwing van De Hartelijke Huiskamer klaar is wilde ik de Open Haard aansluiten maar missen er een paar onderdelen. Warmtestore stuurt ze zonder problemen alsnog toe!! Super attent, dat maak ik wel anders mee.

Goede service, aardig, goede bereikbaarheid

Zwaag.Hoorn

Henk Jansen

Warmtestore levert Zeer goede service! Ze reageren snel/duidelijk en correct op vragen via mail. Ook de installateurs waarmee ze samenwerken reageren vlot op vragen, werken correct en zijn stipt in... Warmtestore levert Zeer goede service! Ze reageren snel/duidelijk en correct op vragen via mail. Ook de installateurs waarmee ze samenwerken reageren vlot op vragen, werken correct en zijn stipt in hun afspraken. Bovendien worden ook mooie prijzen gehanteerd!

Snelle en correcte antwoorden op vragen! Mooie prijzen! Stipte afspraken!

Woonkamer

Marina

Geweldige service. Ik zocht naar een elektrische openhaard. Het personeel van dit bedrijf heeft ons goed geholpen. Nam de tijd voor ons. Zeer klantvriendelijk. Op het moment van bestelling tot de... Geweldige service. Ik zocht naar een elektrische openhaard. Het personeel van dit bedrijf heeft ons goed geholpen. Nam de tijd voor ons. Zeer klantvriendelijk. Op het moment van bestelling tot de levering en het monteren liep alles probleemloos. Ook heb een tv kast door dit bedrijf laten maken. Binnen één dag was het al klaar. De resultaat is prachtig.

Klantvriendelijk. Neem voldoende tijd om al je vragen te beantwoorden. Duidelijk. Goede levering.

Harderwijk

Hele prettige service

Snelle service, en alles per mail mogelijk. Handig op afstand en als ik overdag aan het werk was.

Iets meer productinfo en foto's/video's zou leuk zijn.

Wildervank

Benny v W

Onze liftdeurhaard is voor een scherpe prijs geleverd en geplaatst door Warmtestore!

Leuk contact en goed advies

Elspeet

Erg positief. Net als de vorige haard ook deze keurig geïnstalleerd.

Meedenkend

Laren NH

Degelijk en professioneel, een bedrijf dat doet wat ze beloven. Snelle en accurate bediening. Bovendien hanteert WarmteStore concurrerende prijzen.

Scherpe prijzen, no-nonsense benadering.

Wageningen