9.5/10
9.5/10

Erik

Prettig en goed traject van offerte aanvraag tot plaatsing. Pak vooral de telefoon even op om te bellen, ze zijn goed behulpzaam bij vragen.
Installatie ging vloeiend en vakkundig.

Welke onderdelen / pijp delen er nu precies nodig zijn geweest en dit naderhand nog even opsommen en inzichtelijk maken.

Warder

Zeer vakkundig geadviseerd in de winkel en tevens de plaatsing van de haard gebeurde erg netjes. De oude ombouw van onze haard werd netjes weggehaald en het afval in de kar gelegd. Contact met de... Zeer vakkundig geadviseerd in de winkel en tevens de plaatsing van de haard gebeurde erg netjes. De oude ombouw van onze haard werd netjes weggehaald en het afval in de kar gelegd. Contact met de monteur verliep uitstekend! Wij zijn erg blij met onze nieuwe kachel.

Vakkundige en persoonlijke service, plaatsing was erg netjes.

Hoogeveen

Groot

Medewerkers zijn kundig en hebben meegedacht bij onze aankoop. De leverdatum was ook in overleg geen enkel probleem. Keurige service, product is ook geweldig. Onze haard is een echte aanwinst.

Meedenken met de keuze van de haard en transport.

Geen verbeterpunten

Diemen

Michelle

Wij hebben recent een Kalfire gashaard door Warmtestore laten plaatsen. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Kennis over hun producten, snelle levering en plaatsing. Telefonisch en via de e-mail alles door gesproken en goed geadviseerd. Graag wil ik Danny de installateur bedanken voor het afleveren van... Kennis over hun producten, snelle levering en plaatsing. Telefonisch en via de e-mail alles door gesproken en goed geadviseerd. Graag wil ik Danny de installateur bedanken voor het afleveren van een stukje vakwerk.

Wij waren zo tevreden dat wij geen verbeterpunten kunnen noemen.

Middenbeemster

A.van bergen

Kachel keurig bezorgt in krat verpakt tegen beschadiging alleen beetje last van rug door het gewicht van de kachel maar met behulp van aardige chauffeur na een fooitje Staat deze kachel goed... Kachel keurig bezorgt in krat verpakt tegen beschadiging alleen beetje last van rug door het gewicht van de kachel maar met behulp van aardige chauffeur na een fooitje Staat deze kachel goed op zijn plek en zijn we er heel blij mee.

Goede voorlichting mee gekregen qua aankoop en installatie ,en besteld bij Gerben telefonisch en in vertrouwen door Warmtestore zonder aanbetaling geleverd.

Nee alles is prima volgens schema verlopen

Woonkamer

philip Keller

Onze ervaring met dit bedrijf is uitstekend.
Vriendelijke mensen en zeer professioneel.
En bovenal een zeer scherpe prijs.

Zeer vakkundige plaatsing.
Rustig de tijd genomen voor uitleg.
Tijdens testen van de gasdruk bleek dat onze boiler een gaslek had en de monteur heeft dit kosteloos verholpen.
Al...
Zeer vakkundige plaatsing.
Rustig de tijd genomen voor uitleg.
Al met al ...grandioos

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

De haard is geplaatst in Voorhout.

Rudy Veldkamp

Goede service en snel geholpen

Reageert snel op vragen en handelt deze correct af.
Goede service

Luttenberg

In de showroom werden we goed geholpen, alles kon worden aangezet .

Afspraak wordt nagekomen. Van tevoren nemen ze contact met je op zodat je de afspraak niet vergeet.

Ga op deze manier door!

Mastenbroek

Uitstekend geholpen in Kampen.
Goede uitleg.
Ze nemen alle tijd voor je..

Alles correct afgewikkeld.

Dronten (Ketelhaven)

Raymond Timmer

Ontzettend goede ervaring met de Warmtestore voor aanschaf en installatie van onze nieuwe DRU haard. Heldere offerte, vriendelijke behulpzame verkoop en zeer vakkundige installatie door een topteam.... Ontzettend goede ervaring met de Warmtestore voor aanschaf en installatie van onze nieuwe DRU haard. Heldere offerte, vriendelijke behulpzame verkoop en zeer vakkundige installatie door een topteam. Niets op aan te merken!

Duidelijke uitleg, professionele vakkundige installatie.

Beverwijk