Productinformatie op de website

Rik Ulsamer de Waard

Prima. Snel, goede communicatie

Adrian Brugge

Perfect geholpen in Goes. Van klein tot groot veel op voorraad, of direct andere dag op te halen.

Goed personeel en direct behulpzaam. Ook een vraag gesteld over de mail. Direct antwoord.

Richard

Bestelling snel en makkelijk geplaatst na telefonisch informatie ingewonnen te hebben m.b.t. beste keuze voor wtw goot, levering via PostNL kwam alleen op een tijdstip welke voor ons niet uitkwam,... Bestelling snel en makkelijk geplaatst na telefonisch informatie ingewonnen te hebben m.b.t. beste keuze voor wtw goot, levering via PostNL kwam alleen op een tijdstip welke voor ons niet uitkwam, helaas viel deze op voorhand ook niet meer te wijzigen.
Bij afhalen pakket bij PostNL punt bleek dat de douche wtw goot 5p van Joulia transport schade had opgelopen, verzameldoos was gelabeld met 1x sticker breekbaar maar toch was deze hint niet juist opgevolgd, flens tbv tegel montage was hierdoor omhoog verbogen. Verpakking wijze in doos kon ook beter, lucht zakjes waren geknald namelijk.
Deksel van de goot bleek helaas ook niet in orde, eerder geretourneerd product of ook transport schade? Doos was niet meer verzegeld en ook niet dicht geplakt.
Direct contact gezocht met Warmte Service en Dennis van der Berg gesproken, hem voorzien van allerlei foto's en situatie uitgelegd, hij heeft direct een nieuwe goot op laten sturen, gelukkig nog voorradig :) onze installateur zou namelijk met twee dagen starten met verbouwen van onze douche. De deksel werd 3 dagen later ook verzonden, levering komt op moment van schrijven w.s. morgen.
Chapeau voor de goede service, misschien wel een leermoment om goten van 15kg net zoals de tweede maal verzenden te voorzien van purschuim opvul materiaal en overdadig gebruik van breekbaar tape op de verpakking. zou fabrikant ook van kunnen leren. Karton alleen heeft teveel beweeg mogelijkheid en geen demping. Eigenlijk wel triest dat PostNL niet beter op zijn goederen let.

Product kennis en advies, al moest ik wel wijzen op de Joulia goot in het WS programma toen ik vroeg naar de douche wtw mogelijkheden bij telefonisch contact met Lelystad.
Respons bij defect...
Respons bij defect geleverde goot en deksel, zeer adequaat, goed meegedacht, snel geleverd en klantvriendelijk.
Dank hiervoor Dennis van der Berg :)

Beter verpakken zware producten zoals deze douche wtw goot.
Beter verpakken zware producten zoals deze douche wtw goot.
Door slecht verpakken Joulia of door eerder openen en niet juist terug(?) plaatsen opvul karton is het ws ook mogelijk geweest voor de goot om in de doos te bewegen en door de verpakking te prikken.
PostNL heeft hier zeer vermoedelijk ook aan bijgedragen, lucht zakjes tussen goot doos, de beschadigde zijde vd goot en verzamel verpakking waren kapot en de verzamel verpakking had vouwen/deuken aan dezelfde kant als de beschadiging.
Niet alleen sticker op de bovenzijde vd verzameldoos gebruiken om breekbaar aan te geven.
2de maal verzenden was de doos zowat omwikkeld met oranje breekbaar/fragile tape en alle beweging ruimte in zowel de goot doos als de verzamel verpakking was opgevuld met PUR zakjes na controle van inhoud.

van Gerwen

Afspraken en leveringen na gekomen

snelle levering en prijs bewust en goede omschrijving van het uitleg produk

hoe de garantie bepalingen zijn bij wie nieuwe onderdelen of fabriek herzieningen.

Bert

Goede levering en snel

Geen idee

RK

Prima kennis en servive

Ronny D

Zeer snelle levering naar België en competitieve prijzen!

Competitieve prijzen
Snelle verwerking en verzending

Jan

Besteld en zeer snel kunnen afhalen

Goede prijzen en snel leverbaar en dichtbij om te halen

Versteeg

Alles was duidelijk en de bestelling verliep snel en soepel.

Pim

Keurig volgens afspraak