Productinformatie op de website

Janna

Eenvoudig te bestellen, snelle levering.

Alle bijkomende onderdelen voor installatie staan duidelijk op de site en zijn eenvoudig te vinden.

Sam

Werd snel na de bestelling gebeld over de levering, die vervolgens keurig was. Erg tevreden over Warmteservice!

Prijs en service

Marielle

Ik verbaas mij erover dat de score op TrustPilot zo laag is. Mijn ervaring met Warmteservice is namelijk heel erg goed: bestellen via de webshop is gemakkelijk en duidelijk, je wordt gebeld om een... Ik verbaas mij erover dat de score op TrustPilot zo laag is. Mijn ervaring met Warmteservice is namelijk heel erg goed: bestellen via de webshop is gemakkelijk en duidelijk, je wordt gebeld om een bezorgafspraak te maken, je krijgt vantevoren een tijdsindicatie van 1 uur, de levering vindt daadwerkelijk binnen dat uur plaats, de bezorger is vriendelijk en het product is in perfecte staat.

Makkelijk te bestellen via de duidelijke website
Goede geïnformeerd over bezorgtijd
Goed product

Leonard

Verzending en ontvangst zoals aangegeven

Denise

Goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam

Goed bereikbaar, vriendelijk, betaaldatum afspreken. Behulpzaam.

Er zou contact opgenomen worden hoe laat we vrijdag zouden afspreken voor de levering, later kreeg ik een mail met de tijd (dus zonder overleg). Wel op de juiste dag zoals afgesproken. Maar had een... Er zou contact opgenomen worden hoe laat we vrijdag zouden afspreken voor de levering, later kreeg ik een mail met de tijd (dus zonder overleg). Wel op de juiste dag zoals afgesproken. Maar had een telefoontje verwacht om af te stemmen welke tijd. Misschien had ik het verkeerd begrepen? Maar zo kwam het over.

Van Dulmen

Goed besteld volgende dag in huis.

Paul

Goede service, makkelijk bestellen en bij afhalen snel geholpen

Vrijhof

Prima service, behulpzaam personeel, snel geholpen

Klantvriendelijkheid, deskundigheid, uitvoering bestelling

Hans

Goed en vriendelijk geholpen met fijne adviezen, top.

Goed en betaalbaar

Stefan

Altijd snel en goed geregeld

snelle levering