Goed. Product niet op voorraad. Hierover geinformeerd. Product bestelt met vermelding van condities. In afwachting levering product.

Enquette speelt niet in op de voor mij geldende situatie. Daarom bij twee antwoorden matig ingevuld, terwijl dit had moeten zijn onbekend.

Ik had een radiator besteld, maar tijdens uitpakken zie ik dat deze een lakschade heeft. Contact opgenomen met klantenservice en ben geweldig geholpen. De volgende dag kreeg ik een andere... Ik had een radiator besteld, maar tijdens uitpakken zie ik dat deze een lakschade heeft. Contact opgenomen met klantenservice en ben geweldig geholpen. De volgende dag kreeg ik een andere toegestuurd. Met één woord:TOP

Geweldige klantenservice

Ga zo door!

afspraak en tijd van levering is onvoldoende, Info moet een dag vooraf gemeld worden en niet op de dag zelf.

Zeer goed

zeer snel, vriendelijk.
Zeer profesioneel

niet

Goed, alles perfect geregeld

Gijs Bakker

Deskundig en vriendelijk geholpen. Persoonlijk advies.

Vriendelijke, deskundig advies.

neen

Kevin

Snelle levering en contact.

Persoonlijk contact en hulp. Denkt mee bij bestellingen.

Radiatoren besteld en deze zijn keurig bezorgd nadat we een afspraak hadden gemaakt. Telefonisch bijzonder vriendelijk te woord gestaan.

Peter Deurholt

Zeer snelle levering volgende dag al. Dus kon snel er aan beginnen ook de telefoonniste was zeer vriendelijk

Kom zeker vaker op deze site terug

Goede informatie over product