Linda

Door een lekkage was het stucwerk op ons plafond beschadigd. Stephan heeft dit prachtig hersteld. Zeer voorzichtig gewerkt, alles heel netjes afgedekt, inclusief de trappen, en alles heel schoon... Door een lekkage was het stucwerk op ons plafond beschadigd. Stephan heeft dit prachtig hersteld. Zeer voorzichtig gewerkt, alles heel netjes afgedekt, inclusief de trappen, en alles heel schoon achtergelaten. En Stephan is super aardig.

Fred de Weerd

Levert superstrak stuc- en spuitwerk. Denken mee ook met evt problemen en oplossingen. Aanrader!

Laurens de Groot

Het belangrijkste:
Superstrak afgewerkte muren en plafonds en netjes opgeruimd na afloop. Dit alles in 1 week (appartement van 111m2)

Heel fijn:
Uitstekende communicatie via...
Het belangrijkste:

Heel fijn:
Uitstekende communicatie via email, whatsapp en telefoon. De offerte binnen no time opgestuurd, digitaal ondertekenen en klaar. Snel antwoord op alle vragen en proactief meegedacht met oplossingen

Opvallend:
Het verzoek of ze misschien in het weekend mochten beginnen ipv op maandag.

Zeer tevreden met Wandgrimeurs.nl en hun 'all-inclusive' oplossing. Professioneel, snel met het resultaat waar je op hoopt!

Remco van der Togt

Top service! Persoonlijke aandacht en duidelijke communicatie. Netjes werk afgeleverd en eindresultaat mag er wezen!

Plug

Prettige communicatie en strakke muren

Peter Faber

Het is bizar. (Strak en glad).

Mick Goedhart

Leveren goed werk, aardige mensen en goede communicatie. In ons geval konden ze meteen beginnen na oplevering van ons huis, mede door het snelle schakelen en goede communicatie. Vervolgens binnen... Leveren goed werk, aardige mensen en goede communicatie. In ons geval konden ze meteen beginnen na oplevering van ons huis, mede door het snelle schakelen en goede communicatie. Vervolgens binnen een mum van tijd het werk afgeleverd en het zag (en ziet het nog steeds) er spik en span uit.

Maurice

Zeer professioneel en makkelijk communiceren. perfect eindresultaat.

Cheung

Kwalitatief goed werk geleverd. Zeer prettige wederzijdse communicatie.

T. IJmker

Fijn en snel contact, en met glad & wit is niets teveel gezegd!