n

n

Matig

Makkelijk bestellen

Meer klantvriendelijker betreft retourzendingen. Maat 41,5 half besteld, maar ik krijg maat 41 toegestuurd. Fout van hun kant dus, maar crediteren toch de verzendkosten aan de koper bij... Meer klantvriendelijker betreft retourzendingen. Maat 41,5 half besteld, maar ik krijg maat 41 toegestuurd. Fout van hun kant dus, maar crediteren toch de verzendkosten aan de koper bij terugzending. Nu maakte het maatverschil gelukkig niet uit en hoefde ik ze niet terug te sturen, maar met deze ervaring ga ik hier nooit meer bestellen.

Hoogeveen

Een prima ervaring en een goede afhandeling de bestelling.

goede en nette behandeling

is prima zo

Annemieke

Snelle levering, goede hulp

Was iets mis gegaan met de betaling, gemaild en had gelijk een betalingslink waardoor ik mijn bestelling snel af kon ronden.

Nee, dienstverlening is al prima.

De Jong

Geen fijne ervaring met Wandel-Geest. Problemen met levering van product. Tijdens mailcontact plotseling geen antwoord meer. Dit tot twee keer toe. Producten retour gestuurd en vervolgens weer geen... Geen fijne ervaring met Wandel-Geest. Problemen met levering van product. Tijdens mailcontact plotseling geen antwoord meer. Dit tot twee keer toe. Producten retour gestuurd en vervolgens weer geen gehoor van Wandel-Geest. Uiteindelijk zelf maar weer contact opgenomen, wanneer ik mijn geld terug op rekening kon verwachten. Daarin verontschuldiging dat er iets was misgegaan met bank.
Conclusie: mooi assortiment spullen maar onprettig bedrijf wanneer er een probleem(pje) opgelost moet worden.

Duidelijke website

Mailcontact blijven houden in plaats van plotseling stoppen met reageren. Retour bedrag netjes terugstorten zonder dat klant er zelf over moet bellen/mailen.

J Köhne

Uitstekende indruk

prima website

Ik zou het niet weten

Ger

Goede prijskwaliteit verhouding en vlotte levering ondanks de Black Friday hausse. Het vorige paar schoenen elders gekocht maar wandelgeest staat nu bij mijn favorieten.

Goede prijs, snelle levering. Top!

wat moet je verbeteren? bij zo'n goede waardering.

Nelly Lammers

Prima service.

Duidelijk en de prijs van de producten zijn super.

Dat heb ik niet. Alles gaat altijd prima.

Els Van der Aalst

Alles op voorraad en goede levering

Goede kwalitei/ merkartikelen

Op dit moment niet

H v Leeuwen

Snelle service en correcte afhandeling

Goed overzicht wat betreft voorraad op de site

Mijn bestelde artikel was op voorraad maar was niet in t magazijn maar in een winkel, daardoor duurde het 2 dagen langer voor levering. Wel direct een mail ontvangen met uitleg. Dat was plezierig.