Frank

Mooie schoen, lang op zitten kijken toch was toen de prijs hoog. Nu deze gekocht met enorme korting.

Telefoongesprek gehad over de breedte van de schoen. Heel goed geholpen door medewerker met het opmeten inlegzool.

Niets aan toe te voegen.

Anne

Fijne website, goede prijs/aanbiedingen

Snelle levering en goed verpakt

First time i used it

Ria

Bestelling geplaatst. 2 exel doppen voor NWalking. Iets anders gekregen dan vermeld op site. Foto opgestuurd
zodat het duidelijk te zien is.
Maar nu moet ik het eerst voor 3.95 retour...
zodat het duidelijk te zien is.
Maar nu moet ik het eerst voor 3.95 retour sturen. Dan gaan ze de klacht bekijken.
Nog meer kosten maken.

Bestelling was er snel

Slechte afhandeling van de klacht

Michiel

Goede ervaring. Response van de website is wat traag op een mobile maar niet problematisch.
Er was wat vertraging in de verwachte levering maar die zeer netjes en proactief gecommuniceerd!

De proactive en duidelijke communicatie was erg netjes.

Prima. Product is niet helemaal 100%, maar dat hoort bij online aankopen. Ben zo tevreden dat ik het niet retourneer. Klantvriendelijkheid is zeer goed.

Waardebon ontvangen door vertraging levering. Charmant.

De website met de diverse ' geesten' werkt enigszins verwarrend. Ik hoopte dan ook een fietsgeest te vinden. Maar die is even f.......
En ik krijg een pakketje met tape voetbalspecialist. Uhhhh ik kocht iets bij de wandelgeest. Misschien meer een marketing'dingetje'.

The website is good and the products are v good quality.

Website is v user friendly.

I'm happy with the service and the products.

Ik heb een paar wandelschoenen gekocht goedkoop en snelle levering ik kan het bedrijf echt aanbevelen

Helemaal top! Heldere website, bestelling verliep vlekkenloos en bezorging ging helemaal goed

Makkelijk in gebruik

ATM Kaandorp

Fijne service, schoenen waren niet leverbaar, kreeg gelijk de keuze om ander model te bestellen (vergelijkbaar) tegen dezelfde prijs

Hele fijne goede klantenservice