Snelle en goede levering. Bestellen ging makkelijk en de webshop geeft duidelijke informatie over maatvoering.

Snelle reactie en snelle levering van het bestelde artikel (wandelschoenen).

Jacqueline Rombouts

Goed.
Betaling had ik niet afgerond omdat ik niet exact de maat wist. De volgende dag werd ik gebeld en kreeg een vriendelijke mail.

Goede sales.

Meer kleuren van Falcon Carp A korte broek.

Bianca de smalen

Super goedkoper en snelle levering

Betere prijzen

Jc Arends

Ik had artikel besteld en moest deze omruilen voor een andere maat. Alles binnen een paar dagen geregeld. Supergoede service. Ik ben erg tevreden.

Fijn dat je je retour ( in mijn geval ruilen voor andere maat) via een e-mail kunt doorgeven.

Vooral zo doorgaan.

Fantastisch service, mijn pakket snel en probleemloos ontvangen. Goede klantenservice en duidelijke website.

Prijzen en info over product

OnoverZichtelijke website

GHN Koelman

Geen wachttijd bij telefonisch kontakt.
Vriendelijk te woord gestaan.
Prima geholpen.

Hoff

Ruime keus van wandel- tot sport tot slippers. Pas voor de 1e keer iets besteld maar goed bevallen.

Hele snelle levering. Ik hou ervan.

Ik vindt het slecht dat jullie de schoenen opsturen in een zak. Er moet op zijn minst de schoenen opsturen in een doos. Bij de schoenen hoort ook een stoffen zak plus losse kraaltjes te zitten. Ik... Ik vindt het slecht dat jullie de schoenen opsturen in een zak. Er moet op zijn minst de schoenen opsturen in een doos. Bij de schoenen hoort ook een stoffen zak plus losse kraaltjes te zitten. Ik heb opgegeven het naar AH de Brink te Zutphen de schoenen potestaten maar ik kon ze in Deventer ophalen .

Snelle kevering

Schoenen beter verpakt opsturen

Erg goed

nee, prima service, gewoon goed

meer naamsbekendheid