???

De bestelling was snel binnen. En bij het afhalen, snel en vriendelijke geholpen.

Vriendelijke

Geen tips

Nathalie

De klacht
De klacht
Wandelschoenen aangeschaft bij deze webwinkel. Na een paar maanden begon de zool lost te laten waar deze vastzit aan het leer. Schoenen worden iedere 2 weken behandeld met Lowa leervet, er zaten dus ook nergens scheuren in het leer. Nadat ik zelf de retourkosten moest betalen is er door dit bedrijf naar de schoenen gekeken. Er is mij verteld dat ze er in overleg met Lowa zelf naar hebben gekeken, wat dus achter, nadat ik Lowa zelf heb gebeld niet waar was. Wandelgeest kwam tot de conclusie dat de schoenen niet goed onderhouden zijn, waar dit op gebaseerd is is mij een raadsel aangezien ik de schoenen iedere 2 weken behandel met speciaal Lowa vet. lijkt er dus sterk op dat ze zich er makkelijk vanaf proberen te komen door de klant de schuld toe te schuiven. Er zit namelijk gewoon een jaar garantie op deze schoenen. Ze hebben de schoenen dus zonder overleg met mij zelf geplakt, en nog slecht ook. Lijmresten op het leer en nog steeds een stuk waar de zool nog steeds van het leer loszit. Al met al niet bruikbare schoenen van €180 voorzien van een barslechte reparatie.

Ik koop hier in ieder geval nooit meer iets, en ik hoop hierbij dat mensen die overwegen iets aan te schaffen bij hun er goed over nadenken.

Geen, jammer genoeg.

Klantenservice, geen kosten berekenen voor retourneringen, klanten niet meer voorliegen. Verantwoording nemen.

Eenkhoornjgj@hotmail.com

Prima bedrijf. Levert volgens afspraak.

Vlotte levering

Voor mij niet

jan nieuwenhout

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle, correcte levering.

goede, duidelijke en overzichtelijke website

René ter Heurne

Zeer snelle levering en goed product

Duidelijk

Snelle verwerking

Snelle verzending. Leuke aanbiedingen

De vragen per internet werden niet inhoudelijk beantwoord. de behulpzaamheid in de winkel nieuw-vennep was echter prima.

mooie website ruim assortiment

betere antwoorden per internet geven

Albert

Wanneer mijn bestelde wandelschoenen versleten zijn, bestel ik weer nieuwe bij Wandel-Geest.

Overzichtelijk webwinkel, snel gevonden wat ik zocht.

Aanbevolen onderhoudsproducten voorstellen, reserve veters aanbieden, tips voor goed onderhoud geven (frequentie impregneren, hoe laten drogen, etc.)

Prima!

snelle service, betrouwbaar