Nistelrooy

Snelle service,
Snelle service,
Jammer dat het retourneren de klant geld kost en dat je hiervoor ook nog een mail moet sturen. Bij veel andere bedrijven gaat dit anders.. dit is voor mij een reden hier nooit meer iets te kopen

Duidelijke website, snelle levering

Retourneren op antwoordnummer zonder vooraf een mail te sturen

Een Heel positieve ervaring - snel een goed

Speelman

Goed behalve dat ik de retourzending zelf moet betalen....

Snelle afhandeling en levering

Retourzending kostenvrij

Reactie Wandel-Geest.nl:

Beste mevrouw Speelman, Dank voor het plaatsen van uw review. Jammer om te vernemen dat u ontevreden bent over onze webshop. U heeft aangegeven dat u ontevreden bent over de retourkosten die niet... Beste mevrouw Speelman, Dank voor het plaatsen van uw review. Jammer om te vernemen dat u ontevreden bent over onze webshop. U heeft aangegeven dat u ontevreden bent over de retourkosten die niet door Wandel-Geest worden vergoed. Dat klopt, we attenderen u graag op het volgende; Alle artikelen op Wandel-Geest worden standaard met minimaal 5% tot 20% korting aangeboden. De prijzen zijn dus aanzienlijk scherper dan bij andere webshops. Bestellingen vanaf 50 euro worden gratis door ons bezorgd. Maar doordat we prijzen zo scherp aanbieden, zult u begrijpen dat we naast verzendkosten niet nog eens de retourkosten kunnen vergoeden. Dan heeft ons bedrijf geen bestaansrecht. (Dit staat tevens op meerdere pagina's duidelijk op onze webshop aangegeven). We rekenen op uw begrip en hopelijk zien we u vaker terug op Wandel-Geest. Met vriendelijke groet, Karin - Klantenservice Wandel-Geest

12 Febr. Dameswinterjas besteld en betaald. Volgende dag een mail..product kan niet geleverd worden wegens dubbele verkoop. Geld wordt teruggestort maar nog niks ontvangen, het is nu 20 Febr.

Niet kunnen ontdekken, helaas

Beter in de gaten houden of iets nog op voorraad is.

Eric Aalbers

Mooie aanbieding snelle levering helemaal top

Levering en communicatie

Positief

Goede verloop order.

De prijs tov dezelfde schoen elders is goed bij WandelGeest. En het product is snel binnen. Maar retour sturen is voor eigen kosten en het duurt lang voordat je je geld terug hebt

Prijs en snel opsturen

Retour sturen met antwoord nummer en makkelijker en sneller je geld terug

Hele goeie ervaring, smiddags besteld de volgende dag bezorgd. Echt super blij met m n wandelschoenen, laat de 4 daagse maar komen.

T Kemperman

Snel en goed geleverd

Goede service. snel antwoord op mijn vraag over gratis verzending.
Ook bij beslist neergelegd.
zie verder

Jasper (Klantenservice)
11 feb. 14:24 CET
Goedemiddag,

Bedankt voor je feedback. Wanneer je bij deze aanbieder besteld via beslist.nl moeten de verzendkosten vanaf 50 euro ook gratis zijn. Ik ga de webshop hier dan ook direct op aanspreken.
Jasper
Support Manager
beslist.nl

Peter

Snelle levering scherpe prijs

Levering is snel duidelijke webwinkel