Mike Hermes

Ik heb voor het eerst iets besteld bij Wandel-Geest ( en ook voor het laatst ) Ik heb schoenen besteld in maat 43.5 terwijl ik zelf 43 heb ( ivm dikke sokken etc ) en krijg deze ook opgestuurd....

Niet echt

Zie boven

Reactie Wandel-Geest.nl:

Beste Mike,

Dank voor het plaatsen van uw review. U heeft aangegeven ontevreden te zijn over het feit dat wij dezelfde schoenen niet in een halve maat of een maat groter konden leveren en dat we de retourkosten niet hebben vergoed. We attenderen u graag op het volgende;

Bestellingen die online worden geplaatst zijn altijd risicovol. De maatvoeringen van merken kunnen van elkaar verschillen, daarnaast kunnen zelfs de maten van verschillende modellen van hetzelfde merk groter of kleiner uitvallen. Online bestellen neemt dus risico's met zich mee, want er kan niet van te voren gepast worden.

Toch heeft u het risico genomen om online te bestellen vanwege de goede prijs. Op Wandel-Geest worden schoenen namelijk altijd goedkoper aangeboden dan in de fysieke winkel. Daarnaast vergoed Wandel-Geest de verzendkosten van alle wandelschoenen, wat een goede service is. Retourkosten worden niet vergoed, dat staat ook duidelijk op de website aangegeven.

U heeft een paar schoenen besteld, die helaas bij u te klein uitvielen. Dezelfde schoenen konden wij inderdaad niet in een halve maat of een maat groter leveren. Daar is simpelweg geen voorraad meer van en kan niet bij het betreffende merk bijbesteld worden. We hebben u verschillende alternatieven aangeboden, die u helaas niet wenst te ontvangen. Dan blijft er één ding over; dat is de schoenen retourneren. Aangezien het niet om een fabricagefout o.i.d. gaat, dient u de retourkosten zelf te betalen. Nogmaals; dit staat duidelijk op onze website aangegeven.

Hopelijk hebben we u hierbij voldoende geïnformeerd.

Mark - Klantenservice
Wandel-Geest.nl

Prima. Gebeld, besteld en snel geleverd.

Goede telefonische advisering

Zeer scherpe prijs, volledige communicatie/berichtgeving over status van levering die overigens keurig op tijd was. Betrouwbaar adres.

Snelle levering. Echter naast verzendkosten betaal je ook bij retourzending zelf de verzendkosten. Wij waren 11,90 totaal kwijt zonder schoenen gekocht te hebben. Doen we niet weer.

Verzendkosten, zeker bij retour een antwoordnummer gebruiken

J Van De Meent

Uitstekend!

Van tijd tot tijd goeie aanbiedingen.

Makkelijker je bestelverleden in kunnen zien

Mijn product goed kunnen vinden, bestelling en verzending verliepen vlekkeloos.

Snelle afhandeling bestelling.
Heldere beschrijving product.

Homepage website oogt erg druk.
Per product zouden er misschien wat meer foto’s van verschillende punten van het product op de site gezet kunnen worden.

Fantastische service

Mijn betaling had storing en ik werd direct gebeld en kreeg een linkje gestuurd waardoor ik wel kon afrekenen. En omdat het om een paar laatste wandelschoenen ging ik mijn kleur en maat.. was ik erg blij met het telefoontje!

Is oke

heb pakket laten afleveren bij postnl bezorgpunt, en huisnummer op pakket had dat nummer ipv mijn huisnummer

Simone

Toegankelijk. Leuke prijs en snelle levering

De prijs kwaliteit vind ik super.

Een groter aanbod ?

Prima, erg snel verstuurd en ontvangen

allemaal aanbieding

n.v.t.