Duidelijke website! Makkelijk te bestellen en snelle service!

Makkelijk sorteren op merk, maat engeslacht.

Bij het merk Lowa kon ik zelf niet gelijk opmerken welk verschil er bij welke schoen was. Weet niet of dat aan het merk ligt of aan jullie site.

Ineke

Vlotte levering, keurig verpakt.

hoeveelheid aan merken

kan ik (nog) niet zeggen

Willem Sluijs

Goed advies en een prima afwerking!!

Het plezierig telefonisch contact.

Correct en zakelijk

Duidelijkheid

Niet 3 dg na levering een korting aankondigen

Gerard van der Laan

Overzichtelijk, goede kwaliteiten , gelukkig een mooie website , wij zullen in de toekomst hier gebruik van maken . een klant erbij zogezegd.

overzichtelijk kwaliteit

doorgaan waar jullie mee bezig zijn

Elly Kaak-van Braak

Uiterst onbehoorlijk

Geen.

Alles

Was de goedkoopste en kwamen hun afspraken na. Ben erg blij met het product.

J.Buijs

Gratis verzenden maar wel kosten voor het en ga voortaan terugzenden,
Staat in hele kleine letters maar dan heb je het al besteld.
Slechte service bij ander postorderbedrijf...
Gratis verzenden maar wel kosten voor het en ga voortaan terugzenden,
Staat in hele kleine letters maar dan heb je het al besteld.
Slechte service bij ander postorderbedrijf bestellen.

Reactie Wandel-Geest.nl:

Beste mevrouw Buijs, Dank voor het plaatsen van uw review. Jammer om te vernemen dat u ontevreden bent over onze webshop. U heeft aangegeven dat u ontevreden bent over de retourkosten die niet... Beste mevrouw Buijs, Dank voor het plaatsen van uw review. Jammer om te vernemen dat u ontevreden bent over onze webshop. U heeft aangegeven dat u ontevreden bent over de retourkosten die niet door Wandel-Geest worden vergoed. Dat klopt, we attenderen u graag op het volgende; Alle artikelen op Wandel-Geest worden standaard met minimaal 5% tot 20% korting aangeboden. De prijzen zijn dus aanzienlijk scherper dan bij andere webshops. Bestellingen vanaf 50 euro worden gratis door ons bezorgd. Maar doordat we prijzen zo scherp aanbieden, zult u begrijpen dat we naast verzendkosten niet nog eens de retourkosten kunnen vergoeden. Dan heeft ons bedrijf geen bestaansrecht. (Dit staat tevens op meerdere pagina's duidelijk op onze webshop aangegeven). We rekenen op uw begrip en hopelijk zien we u vaker terug op Wandel-Geest. Met vriendelijke groet, Karin - Klantenservice Wandel-Geest

Prima bedrijf maar.... ik had twee paar schoenen gepast en ze pasten beide niet.
Dan moet je wel de retourskosten betalen en als je dat een paar keer overkomt kan dat helaas aardig oplopen dus dat overkomt me niet meer . Jammer want jullie hebben veel keus!

De eerste keer toen ik belde kreeg ik een meneer aan de lijn die slecht op de hoogte was en daarnaast was hij slecht te verstaan. De tweede keer een dame en die was goed op de hoogte

zie retourkostenopmerking

Goossens