Ik heb hier een paar wandelschoenen besteld, die elders €40 duurder zijn. Ik ben dik tevredeb.

snelle levering

Ben Papendorp jr.

Ik was toe aan een paar nieuwe wandelschoenen. Het werden de Lowa Renegade GTX mid. Ik heb al meerdere paren wandelschoenen versleten en wist precies wat ik moest hebben en kwam al snel uit bij... Ik was toe aan een paar nieuwe wandelschoenen. Het werden de Lowa Renegade GTX mid. Ik heb al meerdere paren wandelschoenen versleten en wist precies wat ik moest hebben en kwam al snel uit bij Wandel-Geest. Hier waren ze ook nog in de aanbieding met 20% korting!!! Het prettige aan deze winkel is dat als je niet precies weet wat je nodig hebt ze ook 3 fysieke winkels hebben waar je terecht kunt om deskundige hulp te vragen en om te passen. In mijn geval dus niet nodig, woensdag besteld donderdag in huis. Beter kan gewoon niet, TOP !!!

Voorraad en snelheid van leveren. Perfecte combinatie van fysieke-en webwinkel.

Deze wijze van werken, klantvriendelijkheid en bestelgemak voortzetten en op hetzelfde hoge niveau houden. De aanbiedingen zijn ook bijzonder prettig.

Herman

Bestel al jaren bij dit bedrijf, gaat altijd uitstekend.

Goed verpakt.

Prima en snelle levering en goede prijs

Richard

Snelle levering en ook telefonisch goed bereikbaar en duidelijke informatie.

De snelle levering is zeer goed.

Communicatie

Celine

Slecht. Ik heb een pet besteld en is nooit binnengekomen. Via de mail contact gehad met het bedrijf en deze vertelden mij het geld terug te storten. Ik heb 22 euro betaald en 17,50 teruggekregen.

Nee.

Het product opsturen.

smalvoet

Ik kreeg goede feedback bij mijn vragen over wandelschoenen, ook aan de telefoon. Toen de schoenen toch helaas niet bleken te passen en ik belde voor eventuele vervanging werd ik ook weer goed te... Ik kreeg goede feedback bij mijn vragen over wandelschoenen, ook aan de telefoon. Toen de schoenen toch helaas niet bleken te passen en ik belde voor eventuele vervanging werd ik ook weer goed te woord gestaan. Omdat er geen vervanger bij Wandel-Geest te krijgen was heb ik mijn schoenen teruggestuurd en mijn geld teruggevraagd. ook dat verliep heel vlot en heel correct.

zie boven