J. Hilhorst

Snel en duidelijke website

Smit

Heel goed op tijd geleverd heel fijn

Prijs was goed maar 48,5 top iedereen blij. Het is moeilijk om deze maat te vinden voor redelijk prijs voeg merk Lowa.

Julie Steenkiste

Zeer correct

Goeie service, snelle levering

Bezorgd volgens afspraak

Informatie wat klopt

Raymond

Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken worden nagekomen.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken worden nagekomen.

x

Snel en duidelijk

Prijs is hoog

Op zoek naar wandelschoenen en bij toeval op de site van wandel-geest.nl terecht gekomen. Daar werden de schoenen voor de zelfde prijs aangeboden als bij andere alleen bi wandel-geest hadden ze nu... Op zoek naar wandelschoenen en bij toeval op de site van wandel-geest.nl terecht gekomen. Daar werden de schoenen voor de zelfde prijs aangeboden als bij andere alleen bi wandel-geest hadden ze nu een actie , je kreeg sokken bij de bestelling. Niet op zoek naar maar wel zeer gewenst. Site is overzichtelijk, zeer veel diversiteit aan producten, snelle levering. En toch de moeite waard om te vermelden ,de verpakking is zeer goed en met aandacht afgehandeld. Dit is zeker een winkel waar we vaker gaan bestellen.

Overzichtelijk site en correcte levering.

Kooij

Veel producten

Vdberghe

Correcte service

johnny

Had er nog nooit van gehoord, totdat ik op zoek was naar mijn favoriete wandelschoen.
En waar gaat het dan om?... om de prijs natuurlijk dat scheelde zeker 60 procent.

Gewoon...

Gewoon heldere en duidelijk bedrijf