Ina Janmaat - Jongejan

Snelle service en hulp!

Toen m'n bestelling niet lukte, werd ik snel gebeld om te vragen wat het probleem was! 🔝

Rob

Prima geregeld en ruime keuze

Afspraken nakomen scherpe prijzen

Goede ervaring. Schoenen besteld en verschil in prijs terug ontvangen toen bleek dat na bestelling de prijs op de website lager was. Werd snel afgehandeld. Dank daarvoor. Blij met schoenen

Snel geleverd en kwaliteits wandelschoenen.

Snelle levering.

Sneller telefoon opnemen en als dit niet lukt overschakelen op voicemail.

Positieve ervaring; product voldoet aan verwachtingen en levering conform opgave.

Nvt

Productinformatie op de site had vollediger mogen zijn. Heb additionele informatie van de website van de concurrent gehaald (Bever) maar gekozen voor Wandelgeest in verband met de prijs

MvV

Snelle service goede prijzen (in de actie).

Wij missen maattabellen. Risico voor het bestellen van een verkeerde maat wordt hierdoor vergroot.

Ed Hendrix

Super goed. Product, Lowa wandelschoenen, snel geleverd op aangegeven datum/tijd.
Ik moest ruilen aangezien de maat iets te groot was. Ruilen ging super makkelijk. Ook telefonisch contact was...

Goede communie atie, duidelijk en snelle levering.

Geen verbeterpunten. Ik ben zeer goed, vriendelijk en snel geholpen. 👍

Newhouses

Na een bezoek aan de winkel, schoen gepast, kleuren bekeken en uiteindelijk op de website voor een paartje bruin/paars gekozen. Goed geholpen in de winkel, goede follow up in de webwinkel

Sterk punt vind ik dat er een stenen winkel is en een webwinkel

Beschikbaarheid maten in de winkel, volgens de website, is niet helemaal correct, waarschijnlijk wordt er veel naar elkaar toegestuurd, waardoor de voorraadadministratie niet up to date is

Scherpe prijzen

Ik heb hier een paar wandelschoenen besteld, die elders €40 duurder zijn. Ik ben dik tevredeb.

snelle levering