Waag

Bert Kwakkenbos

We hebben heerlijk gegeten, goede bediening, prima tempo.

Reactie Waag :

Fijn dat alles helemaal naar wens geweest is.
Tot snel?

Jan

Heerlijk gegeten, genoeg vegetarische opties. Enige minpuntje is het reserveringssysteem op vrijdag en zaterdag. Je kan alleen om 6 uur of om 8 uur. Als je niet reserveert kan je bijna niet terecht... Heerlijk gegeten, genoeg vegetarische opties. Enige minpuntje is het reserveringssysteem op vrijdag en zaterdag. Je kan alleen om 6 uur of om 8 uur. Als je niet reserveert kan je bijna niet terecht op die dagen

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is! Het is inderdaad soms lastig om rond 19uur bij ons te reservering. Beter te vroeg dan te laat reserveren. Met vriendelijke groet namens team waag,... Fijn dat alles zo naar wens geweest is! Het is inderdaad soms lastig om rond 19uur bij ons te reservering. Beter te vroeg dan te laat reserveren. Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Minga Jongen

In één woord geweldig

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek helemaal geweldig was!
tot snel?

Peter

Eten was heerlijk, bediening uitstekend, maar niet de goedkoopste plek in Leiden

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek bij waag naar wens geweest is.
Bedankt voor de feedback over der prijzen.

Erika

Goed, het eten was voor mij wel iets te zout, m'n de saté met saus.

Reactie Waag :

Bedankt voor uw feedback, hier kunnen we iets mee.
Graag tot snel!

Isa van der Hoorn

We hebben heerlijk gegeten. Maar ons ober rook heel erg naar zweet, niet heel fris met eten. Daarnaast was het eerste wat hij vroeg toen we zitten kan ik wat voor jullie doen. Niet willen jullie wat... We hebben heerlijk gegeten. Maar ons ober rook heel erg naar zweet, niet heel fris met eten. Daarnaast was het eerste wat hij vroeg toen we zitten kan ik wat voor jullie doen. Niet willen jullie wat drinken. (Het initiatief kwam als het waren van ons). En als laatste kwam hij later een briefje en zei hij jullie moet hier om 11 uur weg zijn. terwijl als hij had gezegd om 11 uur begint de waag borrel daar kunt u gezellig aan deelnemen. Alleen moet deze tafel dan weg. Dat klinkt vriendelijker. Verder prima gegeten en leuke sfeer

Reactie Waag :

Oei wat vervelend! We zullen dit even in de gaten houden.
Bedankt voor uw feedback.
Fijn dat het diner verder in orde was!

Fabian

Mooie ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten!

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens geweest is!
Zien we je snel weer?

Rianne

Supergoed!

Reactie Waag :

Fijn dat het zo supergoed was!
Tot snel?

Daniëlle

Prachtige locatie, lekker eten en vriendelijke bediening

Reactie Waag :

Fijn dat alles helemaal naar wens geweest is!
Zien we u snel weer?

Claire Stevens

Gezellig, fijne bediening en erg lekker gelunched!

Reactie Waag :

Tof dat uw lunch zo goed was!
tot snel?