Waag

priestt

Was heel fijn!

Reactie Waag :

Bedankt voor uw recensie!
Fijn dat alles helemaal naar wens is geweest.
Tot snel bij waag?

Jasper van der Vos

Winny van der Maden

Leuke en sfeervolle eetgelegenheid , attent dat er op tafel een welkomstkaartje stond ! Wij hadden per mail gereserveerd .de lunch was lekker en verzorgd !
We komen zeker terug !

Reactie Waag :

Bedankt voor uw recensie!
Fijn dat alles helemaal naar wens is geweest.
Tot snel bij waag?

Jasper van der Vos

Slechte bediening, het eten was matig en de vegan optie zelfs slecht. De wijn was warm en de plek waar we zaten was tochtig. Jammer Waag, ik weet dat jullie beter kunnen.

Nora

Gezellige locatie, bediening prima, eten heel goed.

Reactie Waag :

Fijn dat u zo genoten heeft!

Jasper

Wederom heerlijk. Zaten in achterste gedeelte, was weer eens wat anders. Leuke mensen daar verder, vriendelijk personeel.
Van mij mogen ze de toast avocado echt groter maken. Is weinig voor...
Van mij mogen ze de toast avocado echt groter maken. Is weinig voor een goede lunch, maar twee zou weer teveel zijn. I love it, maar had nu de uitsmijter gekozen, lovely!

Reactie Waag :

Fijn dat u zo genoten heeft en bedankt voor de feedback!

Annette van den Heuvel Hasenoot

Toplocatie met topsfeer!
Vriendelijk personeel, prima eten

Reactie Waag :

Fijn dat u zo genoten heeft en de sfeer zo leuk was!

Jasper

Genoten, sfeer van de Waag erg goed, personeel gezellig en weten waar ze mee bezig zijn.
Menukaart goed, eten prima!!

Kom graag weer voor volgend bezoek bij jullie.
Menukaart goed, eten prima!!

Kom graag weer voor volgend bezoek bij jullie.

Een verbeterpuntje: eigenlijk voorkant toiletten te weinig. Daardoor ook zouden de toiletten meer/beter schoonhouden moeten worden.

Reactie Waag :

Fijn dat u zo genoten heeft!
Bedankt voor de feedback over de toiletten, hier gaan we mee aan de slag.

Jasper

Vriendelijk personeel, zeer attent! Heerlijk gegeten in een fijne ontspannende omgeving. Een aanradertje

Reactie Waag :

Fijn dat u zo genoten heeft en de waag een aanrader vindt!

Jasper

Prima service en ambiance zoals verwacht kon worden op grond van website. Waaggebouw heeft wat akoestiek betreft een "zwembad" geluid, maar als je naar de website kijkt verwacht je dat ook.... Prima service en ambiance zoals verwacht kon worden op grond van website. Waaggebouw heeft wat akoestiek betreft een "zwembad" geluid, maar als je naar de website kijkt verwacht je dat ook. Feestelijk diner gehad voor 7 personen a la carte. Prima verzorgd.

Reactie Waag :

Fijn dat u zo genoten heeft! Helaas kunnen we weinig doen aan de akoestiek, gelukkig krijgt u er een prachtig pand voor terug. Zien we u snel weer bij de waag? Met vriendelijke groet namens... Fijn dat u zo genoten heeft! Helaas kunnen we weinig doen aan de akoestiek, gelukkig krijgt u er een prachtig pand voor terug. Zien we u snel weer bij de waag? Met vriendelijke groet namens waag, Jasper

Jacques Commandeur

Locatie en interieur zijn prachtig, en vooral: de bediening is bijzonder prettig en supervriendelijk!

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens geweest is en de bediening zo vriendelijk was!
Graag tot snel bij waag.