Waag

Goede sfeer
Vriendelijk personeel
Heerlijk eten

Auke en Silvia

We hadden 's middags een tafeltje uitgezocht, maar als we dan 's avonds kwamen wilde men ons in een andere ruimte verzetten. Vond ik niet in orde, wat voor zin heeft reserveren dan. Bovendien was... We hadden 's middags een tafeltje uitgezocht, maar als we dan 's avonds kwamen wilde men ons in een andere ruimte verzetten. Vond ik niet in orde, wat voor zin heeft reserveren dan. Bovendien was het niet erg warm, mijn vrouw had gelukkig een grote sjaal mee die ze om kon doen.

Reactie Waag :

Hoi Auke en Silvia, Erg vervelend om te horen dat uw bezoek niet naar wens was. Het is niet de bedoeling om u ergens te plaatsen waar u liever niet zou willen zitten. Onze excuses... Hoi Auke en Silvia, Erg vervelend om te horen dat uw bezoek niet naar wens was. Het is niet de bedoeling om u ergens te plaatsen waar u liever niet zou willen zitten. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Jip

Sharine

Leuke locatie, heerlijk eten.

Beste Sharine,

Fijn dat het eten naar wens was!

Groetjes,

Jip

Sophie

Het duurde lang voordat er iemand bij ons kwam en een drankje konden bestellen.
Het duurde lang voordat er iemand bij ons kwam en een drankje konden bestellen.
Eenmaal ons eten besteld moesten we nog weer heel lang wachten. Iedereen die later binnenkwam, zat al te eten.
Toen we er naar vroegen, bleek er ‘iets mislukt te zijn’, waardoor het opnieuw gemaakt moest worden. Geen service van een gratis drankje of excuses. De kip was zout, prijs-kwaliteitverhouding matig.

Reactie Waag :

Beste Sophie, Erg naar om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons in de Waag. Een excuus of drankje van het huis is wel het minste wat we hadden kunnen doen en ik vind het dan... Beste Sophie, Erg naar om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons in de Waag. Een excuus of drankje van het huis is wel het minste wat we hadden kunnen doen en ik vind het dan ook kwalijk dat dit niet gebeurd is, waarvoor mijn oprechte excuses. Ondanks alles hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen voor een herkansing. Met vriendelijke groet, Jip

Goed, prachtige locatie en lekker eten!

Beste mevrouw,

Dankuwel voor uw positieve feedback.
Wij zijn blij dat u lekker heeft gedineerd en dat u het een fijne locatie vond!

Jip Hoogland

Super service