Waag

Goede sfeer, lekker eten, prettige bediening: Waag is en blijft een van mijn favoriete restaurants in Leiden.

Reactie Waag :

Wat leuk dat wij een van uw favoriete restaurants zijn!
Super om te horen.
Tot snel?

Christel De la Fosse

Gezellig restaurant lekker druk en heerlijk eten.

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens is geweest ondanks dat het druk was!
Precies zoals het hoort denken wij.
Graag tot een volgende keer bij waag!

Savita

Oester & sushi zondag was heel gezellig, de oesters zijn wel veel beter dan de sushi. Het is misschien aan te raden om voor die ene zondag in de maand een sushi-chef in te huren. De muziek was ook... Oester & sushi zondag was heel gezellig, de oesters zijn wel veel beter dan de sushi. Het is misschien aan te raden om voor die ene zondag in de maand een sushi-chef in te huren. De muziek was ook top, alleen stond het iets te hard waardoor met elkaar praten lastig was.

Ria

Heerlijk geluncht met een vriendin. Het valt alleen op, als je reserveert, je een klein rond tafeltje krijgt, en mensen die zo binnenkomen, een ruimer vierkant tafeltje. Het personeel is erg... Heerlijk geluncht met een vriendin. Het valt alleen op, als je reserveert, je een klein rond tafeltje krijgt, en mensen die zo binnenkomen, een ruimer vierkant tafeltje. Het personeel is erg vriendelijk. Niet oppervlakkig naar echt.

Reactie Waag :

Bedankt voor je feedback!
Geef het de volgende keer even aan we geven je graag een ander plaatsje wanneer hier plek voor is!
Graag tot een volgende keer.

Verlind

Prima met ons vieren geluncht! Vlotte en correcte bediening en de entourage is natuurlijk prachtig historisch....Bij een volle Waag zoals zaterdag het geval was, is de akoestiek een aandachtspunt.

Reactie Waag :

Bedankt voor uw recensie. Helaas kunnen we niet heel veel aan de akoestiek doen. Gelukkig krijgen we er een prachtig pand voor terug. Misschien kunt u de volgende keer een plaatsje in de serre... Bedankt voor uw recensie. Helaas kunnen we niet heel veel aan de akoestiek doen. Gelukkig krijgen we er een prachtig pand voor terug. Misschien kunt u de volgende keer een plaatsje in de serre krijgen het is hier vaak iets rustiger. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jasper

Ramy

Gezellige sfeer in een mooi oud pand. Lekker gegeten en op de kaart voor ieder wat wils, ondanks dat de kip helaas na het terugsturen naar de keuken nog steeds koud was. Kan gebeuren en netjes... Gezellige sfeer in een mooi oud pand. Lekker gegeten en op de kaart voor ieder wat wils, ondanks dat de kip helaas na het terugsturen naar de keuken nog steeds koud was. Kan gebeuren en netjes opgelost door het gerecht van de rekening te halen.

Bedankt voor uw recensie!
Fijn dat we het voor u hebben kunnen oplossen en de avond naar wens is geweest.
Graag tot een volgende keer!
met vriendelijke groet,

Jasper

Ja prima restaurant, alleen beetje ingewikkelde kaart, want de ‘normale’ drankjes staan op de borrelkaart en daar kijk je als normaal kind niet op. Ik zou graag een normale kaart met ‘normaal’... Ja prima restaurant, alleen beetje ingewikkelde kaart, want de ‘normale’ drankjes staan op de borrelkaart en daar kijk je als normaal kind niet op. Ik zou graag een normale kaart met ‘normaal’ drinken erop willen! beetje gek als we de jeugd nu al aan de alcohol willen helpen toch?

Reactie Waag :

Bedankt voor je feedback! Een borrel hoeft zeker niet altijd met alcohol te zijn en het is ook niet de bedoeling om de jeugd aan de alcohol te helpen. Graag tot een volgende keer. Met... Bedankt voor je feedback! Een borrel hoeft zeker niet altijd met alcohol te zijn en het is ook niet de bedoeling om de jeugd aan de alcohol te helpen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Jasper

Erg lekker en goed gegeten! vond alleen de serveerster te " eager", kwam te snel langs en gaf me daardoor het gevoel dat ik op een schopstoel zat om maar zo snel mogelijk te eten en te bestellen.

Reactie Waag :

Bedankt voor uw recensie! En bedankt voor de feedback!
Fijn dat bijna alles helemaal naar wens is geweest.

Rolf Wienk / Qualogy

Zeer goed....Eten is goed, personeel is vriendelijk en zeer op de hoogte van de keuzes/menu.

Bedankt voor uw recensie!
Fijn dat alles helemaal naar wens is geweest.

Mark van den Bosch

Was top, wel druk, duurde dus lang. Achja.

Bedankt voor uw recensie!
Fijn dat (bijna) alles helemaal naar wens is geweest.