Waag

Henk Hummel

Heerlijk terras en prima eten.

Demi de Wit

We hebben heerlijk gezeten op het terras. We hadden alleen geen kaart op tafel maar na het even gevraagd te hebben kregen we deze vrij snel. Het drinken werd ook snel gebracht naar de tafel. Alleen... We hebben heerlijk gezeten op het terras. We hadden alleen geen kaart op tafel maar na het even gevraagd te hebben kregen we deze vrij snel. Het drinken werd ook snel gebracht naar de tafel. Alleen werd 1x de bestelde fles water vergeten maar dit werd ook snel opgelost.

Joost

Goed. Het eten was lekker en de bestelde dranken weleverd. We konden maar moeilijk de aandacht trekken van de ober, dat was storend, vandaar de matige beoordeling voor dranken.

Esmée

Goed eten en aardige mensen. Een minpunt, het duurde een tijdje voor iemand ons in de gaten kreeg bij het meldpunt

Y

Erg mooi restaurant. Helaas weinig vriendelijk personeel en drank + eten kwam niet of niet goed getimed. Ook het bonnetje uiteindelijk niet gezien om te checken of het klopt.

Reactie Waag :

Beste,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat leuk om te horen dat u ons restaurant mooi vind. Echter spijtig om te lezen over de verdere ervaring bij ons. Dit is zeker niet de bedoeling geweest, onze excuses hiervoor!
Wij zullen dit dan ook intern bespreken om dit in de toekomst te voorkomen.
Hopelijk zien wij u een andere keer bij de Waag!
Team Waag.

A. Ploeg

Uitstekend! Vooral goede service

Kok

Top locatie, goede sfeer en lekker eten / lekkere wijn.

DIEU EDDY

Tout est bien

cor hoeben

Heel prettig personeel en met ons vieren heerlijk gegeten, en gewoon zoals het nu hoort aan 2 tafeltjes.

Rick Bouwens

Heerlijk buiten gezeten waarbij personeel aandacht en aanwezig was qua bediening en/ of vragen. Eten (voor- hoofd- thee/koffie) was lekker/ goed bereid en smakelijk!