Waag

M

Wisselend. Het eten was prima, maar de bediening liet te wensen over. Moesten lang wachten, hebben wel 5 verschillende mensen aan onze tafel gehad. Verliep rommelig,uiteindelijk zelf maar aan de bar... Wisselend. Het eten was prima, maar de bediening liet te wensen over. Moesten lang wachten, hebben wel 5 verschillende mensen aan onze tafel gehad. Verliep rommelig,uiteindelijk zelf maar aan de bar extra drinken besteld, en aan het einde wederom 2 keer op de rekening moeten vragen. Maar, eerlijk is eerlijk, eten was lekker en het is een mooi restaurant

Reactie Waag :

Vervelend dat uw avond nog wat verbeterpunten had. Hopelijk heeft u ondanks dat wel kunnen genieten van uw diner. Tot een volgende keer? Dan laten wij zeker zien hoe het echt hoort. Met... Vervelend dat uw avond nog wat verbeterpunten had. Hopelijk heeft u ondanks dat wel kunnen genieten van uw diner. Tot een volgende keer? Dan laten wij zeker zien hoe het echt hoort. Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Het nachos waren heerlijk en drankjes waren lekker!!

Reactie Waag :

Fijn dat de Nacho's en drankje zo lekker waren!

Jolanda

Mooie locatie en heerlijk gegeten!

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens was en de locatie zo in de smaak gevallen is!

Mathijs

Prachtige locatie in de oude Waag, attente bediening, en lekker eten. Ik vond alleen het hoofdgerecht wel wat weinig (kleine portie)

Reactie Waag :

Bedankt voor uw recensie. Fijn dat bijna alles naar wens geweest is. Goed dat u het aangeeft over de portie daar kunnen wij iets mee! Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet namens waag,... Bedankt voor uw recensie. Fijn dat bijna alles naar wens geweest is. Goed dat u het aangeeft over de portie daar kunnen wij iets mee! Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet namens waag, Jasper

Prettig. Goede keuze menu.

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens geweest is!
Bedankt voor uw recensie en tot een volgende keer.

Esther

Mooie locatie en leuke inrichting.
Mooie locatie en leuke inrichting.
Drankkaart is prima. Menu lijkt in eerste instantie uitnodigend maar was bij ons teleurstellend. Prijs-kwaliteit verhouding is niet in balans. Tonijn met noedels (glasnoedels) was erg simpel, had er meer van verwacht. Van het toetje ook meer verwacht, was een bol ijs in een vreemde 'soep' met gember en wortel...
Bediening is niet oplettend met de bestelling, bracht 2 verkeerde drankjes en niet oplettend met lege glazen; moesten zelf een serveerster roepen voor een nieuw drankje.
Het is een leuke plek om iets te drinken maar voor het eten komen we helaas echt niet terug.

Reactie Waag :

Jammer dat niet alles helemaal naar verwachting was! Fijn dat u de feedback geeft, we kunnen hier zeker iets mee. Hopelijk zien we u snel weer voor een drankje. Met vriendelijke groet namens... Jammer dat niet alles helemaal naar verwachting was! Fijn dat u de feedback geeft, we kunnen hier zeker iets mee. Hopelijk zien we u snel weer voor een drankje. Met vriendelijke groet namens waag, Jasper

Jonathan Zvi

Prima! Leuke, oprechte bediening (Carlijne)

Reactie Waag :

Fijn dat het zo naar wens geweest is!
We hebben uw recensie doorgegeven aan Carlijne.

Jasper

Wisselend. Het was zo'n avond waarbij alles wat maar enigszins fout kon gaan ook tot ging. Geen kaart, wachten, dingen vergeten door bediening etc etc.
Maar.....wat we te eten kregen was...
Maar.....wat we te eten kregen was bijzonder lekker en nadat we aan het einde van de avond onze ervaring hadden meegedeeld heeft de manager op keurige wijze excuses aangeboden en ons netjes gecompenseerd voor het "leed".

Reactie Waag :

Bedankt voor uw recensie! Fijn dat de manager van dienst direct iets heeft kunnen doen om uw avond toch nog goed af te sluiten! Hopelijk zien we u snel weer bij waag. Met vriendelijke groet... Bedankt voor uw recensie! Fijn dat de manager van dienst direct iets heeft kunnen doen om uw avond toch nog goed af te sluiten! Hopelijk zien we u snel weer bij waag. Met vriendelijke groet namens waag, Jasper

Vriendelijk personeel, kaart is oké maar niet heel spectaculair zeker voor vegetariërs niet. Voorgerecht was erg klein maar smaakvol, hoofd gerecht viel tegen. Mooie zaak, helaas ruikt het er erg... Vriendelijk personeel, kaart is oké maar niet heel spectaculair zeker voor vegetariërs niet. Voorgerecht was erg klein maar smaakvol, hoofd gerecht viel tegen. Mooie zaak, helaas ruikt het er erg naar drank en is het heel gehorig. Wij zijn meer van de kleinere zaakjes. Leuk om een keer geprobeerd te hebben maar helaas niet voor herhaling vatbaar.

Reactie Waag :

Jammer om te lezen dat uw ervaring niet helemaal in orde was. Wel goed dat u weet dat kleine zaakjes meer u ding zijn. Geniet hier dan vooral van in de toekomst! Met vriendelijke groet,... Jammer om te lezen dat uw ervaring niet helemaal in orde was. Wel goed dat u weet dat kleine zaakjes meer u ding zijn. Geniet hier dan vooral van in de toekomst! Met vriendelijke groet, Jasper

Erg lekker gegeten, gezellige ambiance, vriendelijk personeel

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
tot snel bij waag?