Waag

Restaurant ziet er leuk uit, mooi pand. Het eten was echter teleurstellend. Als ik het een cijfer mag geven wordt het een 3. Leuk voor een drankje, maar de keuken kan je overslaan.

Inge

Een van de beste adressen voor de lunch.

Ingrid

Heerlijk gegeten! Goede sfeer! Het was gezellig druk met leuke muziek op de achtergrond. Samen met de goede bediening en prachtige locatie een aanrader!

Bediening laat echt te wensen over!! Geen aandacht voor detail en aandacht voor de gast ontbreekt geheel

Joke

Gezellig en lekker gegeten. 1 Gerecht was verkeerd bestelt , zonder problemen en vrij snel werd het juiste gerecht geserveerd. En vriendelijke bediening .

Ronald Everaers

Het was een zeer prettige ervaring. Het was best wel druk. Maar ondanks alles zeer goed bediend en uit geserveerd. Zeer vriendelijk personeel. Met volop aandacht en toewijding zijn/haar werk... Het was een zeer prettige ervaring. Het was best wel druk. Maar ondanks alles zeer goed bediend en uit geserveerd. Zeer vriendelijk personeel. Met volop aandacht en toewijding zijn/haar werk uitvoerde.
Met name ook hoe 1 van de medewerksters (met de kersttrui) spontaan met een kleine gast om ging.
Lekker gegeten en geen lange wachttijden, zoals wel eens in beoordelingen is weergegeven. Men heeft duidelijk geleerd hierin.
Er werd voldoende geserveerd en smaakte helemaal prima.

Petra

Gegeten met 4 personen. Bediening erg vriendelijk, kwam regelmatig langs, heerlijke huiswijn en eten ook erg goed. Wel jammer dat het hoofdgerecht ruim een half uur duurde. Toch voor herhaling... Gegeten met 4 personen. Bediening erg vriendelijk, kwam regelmatig langs, heerlijke huiswijn en eten ook erg goed. Wel jammer dat het hoofdgerecht ruim een half uur duurde. Toch voor herhaling vatbaar.

Margriet

Wat een heerlijke en gezellig avond hadden wij. Bij de reservering hadden we aangegeven dat iemand van ons jarig was, daar werd op meerdere momenten heel leuk aandacht aan gegeven met een 'Lang zal... Wat een heerlijke en gezellig avond hadden wij. Bij de reservering hadden we aangegeven dat iemand van ons jarig was, daar werd op meerdere momenten heel leuk aandacht aan gegeven met een 'Lang zal hij leven' door al het personeel bij het dessert als hoogtepunt :) Zo leuk!

Goed, prima wijn voor borrel.

Gezellige druk restaurant met vriendelijke bediening
Ik had als hoofdgerecht de Waag sate gekozen echter ben de laatste tijd erg kritisch wat ik op mijn bord krijg geserveerd.
De Waag sate...
Gezellige druk restaurant met vriendelijke bediening
De Waag sate smaakte uitstekend maar de salade aan de magere kant.(ik noem dat bordvulling)
De friet was verstopt in een bekertje en vrees dat bij de volgende keer een vingerhoedje wordt gebruikt.
Dus 17,80 betaald voor alleen de sate.
Het toetje Dame Blanche smaakte uitstekend.