Reactie Waag Leiden:

Goed om te lezen dat uw bezoek naar wens geweest is.
Zien wij u snel weer?

Dick van Diepen

Veel vega-gerechten. Goed eten. Vriendelijke en snelle bediening. Mooi sfeervol gebouw.

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat uw bezoek zo naar wens geweest is!
Zien we u snel weer bij waag?

v. Aken

Het eten was goed, gezellige sfeer, maar de 4 drankjes die niet doorgekomen waren, maar wel besteld zijn jammer genoeg wel berekend, dus bijna € 15,- te veel betaald, zagen wij jammer genoeg later...

Reactie Waag Leiden:

Oei, wat vervelend dat het bij het afrekenen niet goed gegaan is! Hopelijk heeft u dit al kunnen oplossen. Mocht dit nou niet zo zijn kom dan even met de bon langs!

Marcel

Vooral zeer goede en snelle bediening.
Lekker gegeten:
Broodje Waag zou warm geserveerd lekkerder zijn.
Voorgerechten (zalm en watermeloen) zeer lekker, hoofdgerechten redelijk....

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles naar wens geweest is!
bedankt voor de tip over het waagbrood!

O. Kievit

Snelle en vriendelijke bediening. Eten was goed.

Reactie Waag Leiden:

Goed om te zien dat het naar wens geweest is!
Graag tot snel!

M.sieverding

Prettige bediening die meedenkt voor een geschikte plek, persoonlijke aandacht en prachtig ( en ook lekker 😄) eten!,,

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat de bediening en uw lunch naar wens waren!
Graag tot snel.

Lizzie

Perfect! Heerlijk gegeten, en service was top! Ik heb hele lastige allergieën en daar zijn ze geweldig mee om gegaan. Zeker een aanrader.

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles zo naar wens is geweest en we u hebben kunnen helpen met een lekkere maaltijd!
Graag tot snel!

Wim Meutstege

Met mijn kinderen gegeten, ivm mijn verjaardag. Mooie ambiance, lekker eten, goede drank keuze. Bediening vriendelijk en zelfs toegezongen 😊. Een aanrader.

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
En zingen doen wij graag wanneer er iets te vieren is.

Jasper

Ondanks de iets minder positieve ervaring die ik met mijn dochter had zou ik de Waag voor de lunch of borrel wel adviseren
voor diner zou ik de keuze niet maken
ik had de waag...

Beste,
Wat vervelend dat we u verwachting bij binnenkomst niet hebben kunnen waarmaken.
Ik ben even op onderzoek gegaan en kan ook niets van restaurantweken vinden in combinatie met bookdinners. Bookdinners is een reserveringssite. Ik hoop ondanks het misverstand dat u een fijne avond gehad heeft en dat we u snel weer bij waag mogen ontvangen. Mocht u nog vragen hebben dan bent u altijd vrij om deze te mailen naar info@waagleiden.nl

Groep Brockhus

Uit de kunst! Zowel het eten, dat smakelijk was; bediening die bijzonder vriendelijk was!

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles naar wens geweest is!
Zien we u snel weer bij waag?