Waag

Rohan

Het was weer supergezellig, als ik mijn zoon bezoek die in Leiden studeert wordt de dag altijd afgesloten met een bezoek bij Waag. Deze keer een vriendin uit Enschede mee genomen, ze was heel... Het was weer supergezellig, als ik mijn zoon bezoek die in Leiden studeert wordt de dag altijd afgesloten met een bezoek bij Waag. Deze keer een vriendin uit Enschede mee genomen, ze was heel enthousiast over het gebouw, de inrichting en natuurlijk het eten. Net als wij altijd zijn. We komen natuurlijk weer terug!

Reactie Waag :

Super om te lezen dat u het zo naar uw zin gehad heeft!
Tot de volgende keer wanneer u uw zoon bezoekt.
Jasper

Leuke en fijne sfeer in het restaurant. Eten was goed. Alleen kwamen ze niet tot nauwelijks langs om te vragen of alles naar wens was of dat we nog wat wouden drinken.
Wc’s waren niet fris en...
Wc’s waren niet fris en rook naar urine.

Reactie Waag :

Oei, Dat is niet helemaal zoals het zou moeten. We gaan kijken hoe we dit verder kunnen oplossen. We doen iedere dag met regelmaat een toilet check, mocht er iets aan de hand zijn kunt u dit... Oei, Dat is niet helemaal zoals het zou moeten. We gaan kijken hoe we dit verder kunnen oplossen. We doen iedere dag met regelmaat een toilet check, mocht er iets aan de hand zijn kunt u dit altijd doorgeven. Gelukkig heeft het eten gesmaakt! Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Ik vond de sfeer hartstikke leuk, aparte setting natuurlijk. Het eten was goed. De bediening vond ik niet geweldig. Het duurde 15 minuten voordat wij onze wijntjes hadden. Ook duurde het lang... Ik vond de sfeer hartstikke leuk, aparte setting natuurlijk. Het eten was goed. De bediening vond ik niet geweldig. Het duurde 15 minuten voordat wij onze wijntjes hadden. Ook duurde het lang voordat wij onze menukaart kregen en daar ben ik dus maar zelf om gaan vragen. Het meisje zei dat ze ze zou komen brengen maar vervolgens vergat ze ons helemaal. Pas toen ik haar een blik toewierp (geen evil look overigens hoor) liep ze naar de plek waar de kaarten liggen en kwam ze naar ons toe.
Er ging om ons heen ook nogal wat mis: iemand liet een blad met glazen vallen en bij een ander personeelslid vielen er patatjes op de grond die ze tot mijn verbazing ook gewoon liet liggen. Vervolgens heeft ze er overheen gelopen en vond ze het blijkbaar niet haar taak om het even op te ruimen. Ik vind het altijd jammer om te zien dat tegenwoordig personeel zich niet meer zo betrokken voelt bij een zaak....

Reactie Waag :

Wat vervelend om te lezen dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. We gaan intern kijken hoe we dit kunnen oplossen! Hopelijk zien we u toch nog een volgende keer. Met vriendelijke... Wat vervelend om te lezen dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. We gaan intern kijken hoe we dit kunnen oplossen! Hopelijk zien we u toch nog een volgende keer. Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Goed!

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens geweest is tijdens je bezoek!
Tot snel?

Dominique

Biertje van de tap gevraagd met wat advies voor dit seizoen. Overtuigd voor donker blond bier. Bij de rekening kregen wij ineens te horen dat deze biertjes €6.70 hadden gekost. €6.70 voor een... Biertje van de tap gevraagd met wat advies voor dit seizoen. Overtuigd voor donker blond bier. Bij de rekening kregen wij ineens te horen dat deze biertjes €6.70 hadden gekost. €6.70 voor een biertje van de tap vind ik niet oké. Moet aangegeven worden.

Esmee

Prettig, goede sfeer, leuke bekleding en vriendelijk personeel. Ondanks dat het druk en groot is hangt er een goede sfeer en word je snel bediend wat je niet verwacht.

Reactie Waag :

Wat fijn dat alles naar wens geweest is!
Tot snel bij de waag?

Bediening wat traag.

Reactie Waag :

Wat vervelend dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. Hopelijk heeft het diner en de sfeer hier verder geen invloed op gehad. We horen het graag van u als er nog verbeterpunten zijn.... Wat vervelend dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. Hopelijk heeft het diner en de sfeer hier verder geen invloed op gehad. We horen het graag van u als er nog verbeterpunten zijn. Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

x

Positief; leuke ontvangst met kaartje op de gereserveerde tafel. De drukte + hoge plafonds + grote ruimte van de voorste zaal zorgen voor een vervelende geluidsoverlast.

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek goed bevallen is. We zijn ons er van bewust dat het erg gehorig kan zijn, echter krijgt u hier wel een prachtig pand voor terug. Isoleren is wat lastig. Tot een volgende keer?... Fijn dat uw bezoek goed bevallen is. We zijn ons er van bewust dat het erg gehorig kan zijn, echter krijgt u hier wel een prachtig pand voor terug. Isoleren is wat lastig. Tot een volgende keer? Misschien is een tafel in de serre dan een beter idee voor u! Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Quirine

Genoten van een heerlijke en gezellige avond in de Waag. Prachtig pand, goede sfeer en vriendelijke bediening. Erg attent dat er een persoonlijk kaartje klaar ligt als je hebt gereserveerd.

Reactie Waag :

Wat leuk dat het kaartje in de smaak gevallen is!
Super dat uw avond helemaal naar wens geweest is.
Tot snel?

Jasper

Heerlijk gegeten in een prachtig pand! Goede bediening, prima sfeer! Voor herhaling vatbaar.

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek voor herhaling vatbaar is!
Tot snel dan?