Waag

Katja

Service heel goed

Reactie Waag :

Top dat de service zo goed was!
Tot snel bij waag?

Luciana Wirjodrono

Fantastisch!!! Het eten was heerlijk en de service was vriendelijk en snel...

Reactie Waag :

fijn dat alles zo naar wens geweest is!
Zien we u snel weer?

Miossel

Geweldige bediening: Collin for president!! ! Heeft ons een enorm leuke avond gegeven! Top wijkagent 🤪!

Reactie Waag :

Fijn dat u zo een leuke avond gehad heeft met Colin!
We geven het complimentje door!
Jasper

We werden gelijk naar onze tafel gewezen waar een welkomst kaartje lag. Vrijwel direct werden we vriendelijk geholpen en het eten was ook erg smakelijk.

Reactie Waag :

Super dat alles zo naar wens geweest is!
tot snel?

Milly

Very friendly staff and a great atmosphere! Meals were delicious but the portions were small.

Reactie Waag :

Great to see that evereything was good!
See you soon?

Sam

Lekker gegeten en er was ontzettend goed rekening gehouden met alle wensen omtrent het reserveren. Aardige, spontane en vrolijke bediening. Ook het e-mailcontact verliep goed; tijdig een nette en... Lekker gegeten en er was ontzettend goed rekening gehouden met alle wensen omtrent het reserveren. Aardige, spontane en vrolijke bediening. Ook het e-mailcontact verliep goed; tijdig een nette en begripvolle reactie.

Reactie Waag :

Fijn dat niet alleen uw bezoek maar ook de aanloop naar uw bezoek zo goed verlopen is!
Zien we u snel weer?

Joris

Lekker gegeten en mooie ruimte.

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek in de smaak gevallen is!
Een mooie ruimte is het zeker. Komt u deze snel weer bewonderen?

Biebs Köhne von Jaski

Heerlijk eten, ontzettende leuke locatie en personeel zeer vriendelijk!!!

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
Tot snel?

Jolanda Kranp

Het was super bediening beleefd en snel. Het is er wel heel gehorig. Maar ambiance is erg mooi.

Reactie Waag :

Super dat het naar wens geweest is!
Helaas kunnen we weinig doen aan het gehorige.
Tot snel?

Zusters

Ik ben vaak bij de Waag geweest. Altijd was de service goed. Helaas gister zeer matig. We waren met een groepje van 8 begin van de avond. Bestellen ging moeizaam. Vragen of we drankjes mochten... Ik ben vaak bij de Waag geweest. Altijd was de service goed. Helaas gister zeer matig. We waren met een groepje van 8 begin van de avond. Bestellen ging moeizaam. Vragen of we drankjes mochten bestellen, 2 keer vragen of we de menu kaart mochten, 2 keer moeten vragen of we dan ook mochten bestellen. Er werd niet gevraagd of we nog drankjes wilden. Broodje vooraf kwam met 3 minuten later de gerechten. Daarna wéér moeten vragen of we de dessertkaart mochten waarna er niemand kwam of we mochten bestellen. Betalen hebben we uiteindelijk maar bij het plekje waar het personeel staat gedaan. Jammer Waag!

Reactie Waag :

Oei, dit is niet helemaal hoe het zou moeten. Ons excuus hiervoor en we gaan kijken wat er fout gegaan is. Hopelijk kan het volgende bezoek weer helemaal zoals vanouds worden! Met... Oei, dit is niet helemaal hoe het zou moeten. Ons excuus hiervoor en we gaan kijken wat er fout gegaan is. Hopelijk kan het volgende bezoek weer helemaal zoals vanouds worden! Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper