Waag

Nathalie

Erg lekker en goed gegeten , vriendelijk personeel. De zondagbrunch is een aanrader!

Reactie Waag :

Leuk om te horen dat de brunch zo in de smaak gevallen is!
We geven het complimentje door naar de keuken.
Tot snel?

anonymous

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Het welkoms kaartje was heel leuk. Wat we wel heel erg jammer vonden is dat het heel erg koud was. Sommige mensen hadden hun jas aan of sjaal om zich heen.... Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Het welkoms kaartje was heel leuk. Wat we wel heel erg jammer vonden is dat het heel erg koud was. Sommige mensen hadden hun jas aan of sjaal om zich heen. Daar door voelde wij ons niet helemaal relax. Dat vonden we erg jammer. Voor de rest was het erg gezellig.

Reactie Waag :

Fijn dat het naar wens geweest is! Voor ons is het helaas wat lastig om het snel warm te krijgen in de zaak! Uiteraard doen we hier alles aan! Tot snel in een warme waag? Met vriendelijke... Fijn dat het naar wens geweest is! Voor ons is het helaas wat lastig om het snel warm te krijgen in de zaak! Uiteraard doen we hier alles aan! Tot snel in een warme waag? Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Frank

Eten was goed. Kleine porties. Smoothies erg aan de prijs voor wat je krijgt. Onze jongste wilde graag een uitsmijter maar dat kon om 17:20 niet meer.
Rommelige bediening. Binnen was het koud.

Chantal

Mooie sfeervolle omgeving, brunch was geweldig geregeld. 1 minpuntje, het was zeker niet warm binnen.

Reactie Waag :

Wat vervelend dat het niet zo warm was binnen!
Fijn dat verder alles naar wens geweest is!

anonymous

Lekker eten, vriendelijke bediening

Reactie Waag :

Top om te zien dat alles zo naar wens geweest is!
Tot snel?

Julia Heijkoop

Opzich lekker eten, maar wel ontzettend duur in verhouding met de kwaliteit van het eten. Ik schrok van de rekening. Echt belachelijk.

Birthe

Leuk, lekker gegeten, gezellige ruimte en uitgebreide kaart. Het was wel erg lawaaiig en we konden elkaar daardoor lastig verstaan. In de serre was het rustiger.

Reactie Waag :

Bedankt voor uw recensie! Fijn dat alles naar wens geweest is. Helaas kunnen we weinig doen aan het gehoor. Voor u zou de serre misschien een beter plekje zijn de volgende keer? Met... Bedankt voor uw recensie! Fijn dat alles naar wens geweest is. Helaas kunnen we weinig doen aan het gehoor. Voor u zou de serre misschien een beter plekje zijn de volgende keer? Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Marc

Goed, lekker gegeten.

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
tot snel?

De Vries

Prima bediening. Heerlijk gegeten

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens was!
Zien we u snel weer?

John van Beek

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek bij waag naar wens is geweest.
Zien we u snel weer?