Een prachtig restaurant met een prettige sfeer en aardig personeel.

Tot snel bij waag?

Jasper van der Vos

Gebruncht. Het eten was erg lekker. Het was wel wat veel. Helaas was de soep al koud toen hij werd opgediend, en lag de kaas al te zweten. De bediening is vrij traag en onoplettend. Maar het smaakte...

Super lekker eten, mooi opgediend, warme borden! Goede en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.

tot snel?

Jasper van der Vos

Jeroen

Heerlijk gegeten en een leuke spontane bediening. We werden goed geadviseerd over de gerechten.
Leuk concept; we zijn na 23.00 uur nog teruggegaan voor de DJ.
Het was gezellig druk en...

Reactie Waag Leiden:

Tof dat het jullie zo bevallen is.
Tot de volgende keer!

Marike

De Waag is heel flexibel. We kwamen een uur eerder dan gereserveerd en er werd een plaats gemaakt om eerder te kunnen dineren. Snelle en vriendelijke bediening. Mooie plek. Tip: Over De Waag zou ik...

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles zo goed geregeld kon worden!
Bedankt voor de tip. We proberen een stukje verhaal op onze nieuwe menukaart te krijgen, misschien leuk voor u! daarnaast hebben we een boekje liggen met de historie van de waag!
tot snel?

Aniek Frankort

Gereserveerd voor 3 personen. De bestelling kwam snel. Vriendelijke, snelle en vrolijke bediening. Eten was heerlijk!

Reactie Waag Leiden:

Top dat alles zo in orde was!

Tot snel?
Jasper

Het was best druk, dus we hebben even moeten wachten tot we konden bestellen. Daarna kwam het eten super snel. Het restaurant heeft een goede sfeer en het eten was lekker.

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles helemaal naar wens geweest is!
Tot snel bij waag?

Anco

De Waag was nog onbekend voor mij. Met een groepje gegeten. Het eten was goed, alle tafelgenoten waren tevreden, ook de kinderen. Leuke kaart ook met Zwezerik, Japans, steak. Vriendelijke...

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles naar wens geweest is!
Het klopt dat wij ook een aantal internationale collega's hebben. Ik snap dat dit soms wat lastig kan zijn. Ze doen hun uiterste best om snel wat Nederlands bij te leren!
tot snel bij waag?

Theo

Prachtige locatie (gebouw en ligging), vriendelijke en toegewijde bediening, uitstekende kwaliteit en concurrerende prijzen.

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
Graag tot snel bij waag.

Stwiep

Heerlijk gegeten met service die je niet vaak meer tegenkomt!

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles zo super geweest is!
We zien u snel weer?
Met vriendelijke groet namens waag,