Waag

Sharine

Leuke locatie, heerlijk eten.

Beste Sharine,

Fijn dat het eten naar wens was!

Groetjes,

Jip

Sophie

Het duurde lang voordat er iemand bij ons kwam en een drankje konden bestellen.
Het duurde lang voordat er iemand bij ons kwam en een drankje konden bestellen.
Eenmaal ons eten besteld moesten we nog weer heel lang wachten. Iedereen die later binnenkwam, zat al te eten.
Toen we er naar vroegen, bleek er ‘iets mislukt te zijn’, waardoor het opnieuw gemaakt moest worden. Geen service van een gratis drankje of excuses. De kip was zout, prijs-kwaliteitverhouding matig.

Reactie Waag :

Beste Sophie, Erg naar om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons in de Waag. Een excuus of drankje van het huis is wel het minste wat we hadden kunnen doen en ik vind het dan... Beste Sophie, Erg naar om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad bij ons in de Waag. Een excuus of drankje van het huis is wel het minste wat we hadden kunnen doen en ik vind het dan ook kwalijk dat dit niet gebeurd is, waarvoor mijn oprechte excuses. Ondanks alles hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen voor een herkansing. Met vriendelijke groet, Jip

Goed, prachtige locatie en lekker eten!

Beste mevrouw,

Dankuwel voor uw positieve feedback.
Wij zijn blij dat u lekker heeft gedineerd en dat u het een fijne locatie vond!

Jip Hoogland

Super service

Jesse

Als altijd erg lekker en gezellig!

Renske

Super vriendelijke en snelle bediening, royale porties.

Melissa

Het eten was heerlijk. Helaas zaten wij aan een tafeltje die om 21.00 uur weg gehaald moest worden ivm de dansvloer. Aan het begin van de avond werd ons verteld dat wij om 21.00 uur een ander... Het eten was heerlijk. Helaas zaten wij aan een tafeltje die om 21.00 uur weg gehaald moest worden ivm de dansvloer. Aan het begin van de avond werd ons verteld dat wij om 21.00 uur een ander tafeltje zouden konden krijgen maar wij moesten uit eindelijk toch gaan staan. Hierdoor zijn wij eerder vertrokken dan gepland.

Jessica

Goede service, duurde soms iets langer maar in gesprek met goed gezelschap merk je daar niet zo veel van... Eten was goed, saté lekker mals en friet was heerlijk, salade wat aan de droge kant.... Goede service, duurde soms iets langer maar in gesprek met goed gezelschap merk je daar niet zo veel van... Eten was goed, saté lekker mals en friet was heerlijk, salade wat aan de droge kant. Toetje Tiramisu en Dame Blanche waren smaakvol, de Tiramisu stortte wel snel in, toen was het een vloeibaar toetje... Dame blanche was perfect! Gezellige muziek en lekker druk qua bezoekers.

Goed vriendelijk personeel