Waag

Top ervaring!

Gelukkig maar!
Tot snel.

Leila

Dit was voor mij de derde keer dat ik hier kwam dineren. Het eten is alleen maar lekkerder geworden. Gisteren een andere vriendin met ons mee genomen. Zij was ook goed te spreken over dit... Dit was voor mij de derde keer dat ik hier kwam dineren. Het eten is alleen maar lekkerder geworden. Gisteren een andere vriendin met ons mee genomen. Zij was ook goed te spreken over dit restaurant!

Ik zeg: tot binnenkort weer !

Reactie Waag :

Vaste gasten zijn altijd een groot compliment :)
Tot snel!
Jip

Zeer vriendelijk ontvangen, we kwamen een uur eerder aan dan we gereserveerd hadden maar konden direct aan de tafel plaatsnemen. Vriendelijke bediening die moeite doet je te helpen een keuze te... Zeer vriendelijk ontvangen, we kwamen een uur eerder aan dan we gereserveerd hadden maar konden direct aan de tafel plaatsnemen. Vriendelijke bediening die moeite doet je te helpen een keuze te maken, hierdoor een zeer plezierige avond uit gehad!
We waren 3 weken terug met 6 personen uitgebreid wezen lunchen, dit was onverwacht maar we werden ook zeer welkom onthaald en alles werd mogelijk gemaakt, alle lof voor de Waag en bediening!

Reactie Waag :

Super fijn dat u heeft genoten afgelopen vrijdag!
Ook erg leuk om te zien dat u binnen 3 weken al terug bent gekomen voor een diner :)
Hopelijk tot snel!
Jip

Lekker gegeten en hele aardige bediening

Reactie Waag :

Goed om te horen dat u te spreken bent over onze bediening!
Hopelijk tot snel.
Jip

Heerlijk gegeten, de Waag burger is een aanrader! Mooie locatie in hartje centrum, bediening erg vriendelijk!

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens is geweest!
Ik vind persoonlijk de Waag burger ook erg lekker :)

Marjan

Erg goed. We hebben de chiefs special gekozen, was heel erg lekker. Vriendelijk personeel, gastvrij, informatief. Leuke accomodatie, geen last van storende geluiden, goede stoelen. Tip: theezakjes... Erg goed. We hebben de chiefs special gekozen, was heel erg lekker. Vriendelijk personeel, gastvrij, informatief. Leuke accomodatie, geen last van storende geluiden, goede stoelen. Tip: theezakjes van plastic, kan dat nog tegenwoordig?

Hoi Marjan,
Erg fijn dat u genoten heeft van ons menu van de chef en ons personeel!
Wij nemen te tip mee, we zijn constant aan het kijken hoe we meer mileubewust kunnen zijn.
Met...
Hoi Marjan,
Erg fijn dat u genoten heeft van ons menu van de chef en ons personeel!
Jip Hoogland

Astrid

Wij lieten ons verassen met het 3 gangen dagmenu.
Het was fantastisch! Een aanrader. Ook de jongeman in de bediening was enorm attent. Kortom een zeer geslaagde avond.

Hoi Astrid,
Super om te horen dat alles naar wens was.
Ikzelf ben ook lyrisch over het 3-gangenmenu en ik ben blij dat die in de smaak is gevallen!
Ook goed om te horen dat de service...
Hoi Astrid,
Super om te horen dat alles naar wens was.
Ook goed om te horen dat de service van Frank heeft bijgedragen aan de sfeer van de avond.

Odile

Lekker gegeten! Achter in de zaak, fijne akoestiek en leuk personeel :) wel jammer dat de (heerlijke) geuren van de open keuken in je kleding mee naar huis gaan.. maarrrr niets aan te doen :-)

Beste Odile,
Fijn dat u een leuke avond heeft gehad.
De geur in de kleding heb ik ook altijd last van na mijn dienst, maar zoals u zegt "Niks aan te doen ;) "
Tot ziens,

Marianne Houtkamp-Amsen

Heerlijk gegeten

Hoi Marianne,
Goed om te horen dat u lekker heeft gegeten!
Hopelijk tot snel.
Jip

Heel vriendelijk personeel. De tonijnsalade smaakte prima maar de sla was veel te grof gesneden.

Hoi,
Fijn dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren.
Ik heb uw feedback over de tonijnsalade doorgegeven aan de keuken.
Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.
Met...
Hoi,
Fijn dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren.
Ik heb uw feedback over de tonijnsalade doorgegeven aan de keuken.
Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.
Jip Hoogland