Waag

Michael Duk

Geweldig, een warm welkom en meteen onze plek aangewezen, drinken aangeboden, snelle service, het eten was werkelijk goddelijk en de sfeer was geweldig, je voelt je thuis in het restaurant qua... Geweldig, een warm welkom en meteen onze plek aangewezen, drinken aangeboden, snelle service, het eten was werkelijk goddelijk en de sfeer was geweldig, je voelt je thuis in het restaurant qua indeling en uiterlijk als geboren leidenaar, zeker aangeraden om hier te eten.

Marthe

Super mooi, gezellige omgeving met heerlijk eten/drinken. Kom er heel graag! Wij hebben genoten!

Isabelle

Gezellige sfeer en goede service! Hele fijne avond gehad bij de Waag

Betty van der Laan

Goed!

Blom

Prima eten.Jammerr dat de watermeloen limonade,geen watermeloen limonade was,maar aanmaak limonade.Zeg dan eerlijk,dat hij op is.

Vino

Restaurant ligt mooi aan het water. Sfeervol terras en binnen mooi restaurant.
Restaurant ligt mooi aan het water. Sfeervol terras en binnen mooi restaurant.
Personeel vriendelijk maar niet alert. Waarschijnlijk onderbezetting voor deze drukke locatie. Eten en drinken goed. Jammer dat er voor mensen met glutenallergie de kaart niet meer zo uitgebreid is. Want De Waag was voor ons het restaurant waar je een uitgebreide keuze had als je een voedsel intolerantie hebt. Hopelijk wordt dit weer aangepast.

Tess Melgert

Een heerlijke avond gehad met de meiden !

Loise van Dijk

Prettig. Vriendelijk presoneel

Leoni

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Veel plaatsen waardoor we konden kiezen om binnen of buiten te zitten.

Mimie

Goede service, vriendelijke bediening en fijne omgeving