Waag

Gezellige druk restaurant met vriendelijke bediening
Ik had als hoofdgerecht de Waag sate gekozen echter ben de laatste tijd erg kritisch wat ik op mijn bord krijg geserveerd.
De Waag sate...
Gezellige druk restaurant met vriendelijke bediening
De Waag sate smaakte uitstekend maar de salade aan de magere kant.(ik noem dat bordvulling)
De friet was verstopt in een bekertje en vrees dat bij de volgende keer een vingerhoedje wordt gebruikt.
Dus 17,80 betaald voor alleen de sate.
Het toetje Dame Blanche smaakte uitstekend.

Desiree

Gezellig ontspannen sfeer! Goede bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Erg gezellig dat je kan borrelen en vanaf 23.00 uur de dansvloer op kan!

Heleen

Gezellig.. erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

Goed. Personeel mag wel wat vlotter en de wachttijd tussen gangen duurt wat lang. Lekker eten, heerlijke smaken. Alleen t gerecht dat ik wilde was 'op', moest gedwongen andere keuze te maken, erg... Goed. Personeel mag wel wat vlotter en de wachttijd tussen gangen duurt wat lang. Lekker eten, heerlijke smaken. Alleen t gerecht dat ik wilde was 'op', moest gedwongen andere keuze te maken, erg jammer en niet restaurantwaardig

Wallaart

Prima. Goede en correcte service . Eten en drank goede prijs/kwaliteit verhouding. Sfeervolle setting. Ongedwongen

Was een hele lekkere lunch. Zeer attente bediening die onze allergiebeperkingen zeer serieus nam. Heel fijn !

L. van der Meij

Dit keer wat minder. Duurde lag tot de bediening kwam. Vragen om de kaart. De bediening let niet op. Ik zeg altijd kijken, kijken en nog eens kijken. Dit keer zaten we achter terwijl wij andere... Dit keer wat minder. Duurde lag tot de bediening kwam. Vragen om de kaart. De bediening let niet op. Ik zeg altijd kijken, kijken en nog eens kijken. Dit keer zaten we achter terwijl wij andere keren altijd voor zitten. Misschien dat dat er mee te maken heeft, maar dat zou niet mogen.

Gezellig etentje, lekker gegeten. Bediening prima, vlot en behulpzaam.

Gezellig gedineerd met een groep van 8 mensen, echter kon de bediening wel sneller. We hebben lang moeten wachten op onze drankjes, zelf moeten vragen om een menukaart en ook tijdens het eten kwam... Gezellig gedineerd met een groep van 8 mensen, echter kon de bediening wel sneller. We hebben lang moeten wachten op onze drankjes, zelf moeten vragen om een menukaart en ook tijdens het eten kwam er niemand langs om te vragen of we nog iets wilde drinken. Jammer!
Eten was daarentegen super lekker!