Waag

We werden gelijk naar onze tafel gewezen waar een welkomst kaartje lag. Vrijwel direct werden we vriendelijk geholpen en het eten was ook erg smakelijk.

Reactie Waag :

Super dat alles zo naar wens geweest is!
tot snel?

Milly

Very friendly staff and a great atmosphere! Meals were delicious but the portions were small.

Reactie Waag :

Great to see that evereything was good!
See you soon?

Sam

Lekker gegeten en er was ontzettend goed rekening gehouden met alle wensen omtrent het reserveren. Aardige, spontane en vrolijke bediening. Ook het e-mailcontact verliep goed; tijdig een nette en... Lekker gegeten en er was ontzettend goed rekening gehouden met alle wensen omtrent het reserveren. Aardige, spontane en vrolijke bediening. Ook het e-mailcontact verliep goed; tijdig een nette en begripvolle reactie.

Reactie Waag :

Fijn dat niet alleen uw bezoek maar ook de aanloop naar uw bezoek zo goed verlopen is!
Zien we u snel weer?

Joris

Lekker gegeten en mooie ruimte.

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek in de smaak gevallen is!
Een mooie ruimte is het zeker. Komt u deze snel weer bewonderen?

Biebs Köhne von Jaski

Heerlijk eten, ontzettende leuke locatie en personeel zeer vriendelijk!!!

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
Tot snel?

Jolanda Kranp

Het was super bediening beleefd en snel. Het is er wel heel gehorig. Maar ambiance is erg mooi.

Reactie Waag :

Super dat het naar wens geweest is!
Helaas kunnen we weinig doen aan het gehorige.
Tot snel?

Zusters

Ik ben vaak bij de Waag geweest. Altijd was de service goed. Helaas gister zeer matig. We waren met een groepje van 8 begin van de avond. Bestellen ging moeizaam. Vragen of we drankjes mochten... Ik ben vaak bij de Waag geweest. Altijd was de service goed. Helaas gister zeer matig. We waren met een groepje van 8 begin van de avond. Bestellen ging moeizaam. Vragen of we drankjes mochten bestellen, 2 keer vragen of we de menu kaart mochten, 2 keer moeten vragen of we dan ook mochten bestellen. Er werd niet gevraagd of we nog drankjes wilden. Broodje vooraf kwam met 3 minuten later de gerechten. Daarna wéér moeten vragen of we de dessertkaart mochten waarna er niemand kwam of we mochten bestellen. Betalen hebben we uiteindelijk maar bij het plekje waar het personeel staat gedaan. Jammer Waag!

Reactie Waag :

Oei, dit is niet helemaal hoe het zou moeten. Ons excuus hiervoor en we gaan kijken wat er fout gegaan is. Hopelijk kan het volgende bezoek weer helemaal zoals vanouds worden! Met... Oei, dit is niet helemaal hoe het zou moeten. Ons excuus hiervoor en we gaan kijken wat er fout gegaan is. Hopelijk kan het volgende bezoek weer helemaal zoals vanouds worden! Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Rohan

Het was weer supergezellig, als ik mijn zoon bezoek die in Leiden studeert wordt de dag altijd afgesloten met een bezoek bij Waag. Deze keer een vriendin uit Enschede mee genomen, ze was heel... Het was weer supergezellig, als ik mijn zoon bezoek die in Leiden studeert wordt de dag altijd afgesloten met een bezoek bij Waag. Deze keer een vriendin uit Enschede mee genomen, ze was heel enthousiast over het gebouw, de inrichting en natuurlijk het eten. Net als wij altijd zijn. We komen natuurlijk weer terug!

Reactie Waag :

Super om te lezen dat u het zo naar uw zin gehad heeft!
Tot de volgende keer wanneer u uw zoon bezoekt.
Jasper

Leuke en fijne sfeer in het restaurant. Eten was goed. Alleen kwamen ze niet tot nauwelijks langs om te vragen of alles naar wens was of dat we nog wat wouden drinken.
Wc’s waren niet fris en...
Wc’s waren niet fris en rook naar urine.

Reactie Waag :

Oei, Dat is niet helemaal zoals het zou moeten. We gaan kijken hoe we dit verder kunnen oplossen. We doen iedere dag met regelmaat een toilet check, mocht er iets aan de hand zijn kunt u dit... Oei, Dat is niet helemaal zoals het zou moeten. We gaan kijken hoe we dit verder kunnen oplossen. We doen iedere dag met regelmaat een toilet check, mocht er iets aan de hand zijn kunt u dit altijd doorgeven. Gelukkig heeft het eten gesmaakt! Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Ik vond de sfeer hartstikke leuk, aparte setting natuurlijk. Het eten was goed. De bediening vond ik niet geweldig. Het duurde 15 minuten voordat wij onze wijntjes hadden. Ook duurde het lang... Ik vond de sfeer hartstikke leuk, aparte setting natuurlijk. Het eten was goed. De bediening vond ik niet geweldig. Het duurde 15 minuten voordat wij onze wijntjes hadden. Ook duurde het lang voordat wij onze menukaart kregen en daar ben ik dus maar zelf om gaan vragen. Het meisje zei dat ze ze zou komen brengen maar vervolgens vergat ze ons helemaal. Pas toen ik haar een blik toewierp (geen evil look overigens hoor) liep ze naar de plek waar de kaarten liggen en kwam ze naar ons toe.
Er ging om ons heen ook nogal wat mis: iemand liet een blad met glazen vallen en bij een ander personeelslid vielen er patatjes op de grond die ze tot mijn verbazing ook gewoon liet liggen. Vervolgens heeft ze er overheen gelopen en vond ze het blijkbaar niet haar taak om het even op te ruimen. Ik vind het altijd jammer om te zien dat tegenwoordig personeel zich niet meer zo betrokken voelt bij een zaak....

Reactie Waag :

Wat vervelend om te lezen dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. We gaan intern kijken hoe we dit kunnen oplossen! Hopelijk zien we u toch nog een volgende keer. Met vriendelijke... Wat vervelend om te lezen dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. We gaan intern kijken hoe we dit kunnen oplossen! Hopelijk zien we u toch nog een volgende keer. Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper