Waag

Rianne

Supergoed!

Reactie Waag :

Fijn dat het zo supergoed was!

Daniëlle

Prachtige locatie, lekker eten en vriendelijke bediening

Reactie Waag :

Fijn dat alles helemaal naar wens geweest is!
Zien we u snel weer?

Claire Stevens

Gezellig, fijne bediening en erg lekker gelunched!

Reactie Waag :

Tof dat uw lunch zo goed was!
tot snel?

Van der Harst, H.

Voor de zoveelste keer lekker gegeten (lunch met vrienden), daarbij een mooie volle rode en een fijne witte wijn. En wat een aardige bediening!

Reactie Waag :

Fijn dat de broodjes en de wijnen zo in de smaak zijn gevallen!
Jasper

Lekker geluncht, lekker ontspannen sfeer. Super personeel

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
Zien we u snel weer?

Nathalie

Erg lekker en goed gegeten , vriendelijk personeel. De zondagbrunch is een aanrader!

Reactie Waag :

Leuk om te horen dat de brunch zo in de smaak gevallen is!
We geven het complimentje door naar de keuken.
Jasper

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Het welkoms kaartje was heel leuk. Wat we wel heel erg jammer vonden is dat het heel erg koud was. Sommige mensen hadden hun jas aan of sjaal om zich heen.... Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Het welkoms kaartje was heel leuk. Wat we wel heel erg jammer vonden is dat het heel erg koud was. Sommige mensen hadden hun jas aan of sjaal om zich heen. Daar door voelde wij ons niet helemaal relax. Dat vonden we erg jammer. Voor de rest was het erg gezellig.

Reactie Waag :

Fijn dat het naar wens geweest is! Voor ons is het helaas wat lastig om het snel warm te krijgen in de zaak! Uiteraard doen we hier alles aan! Tot snel in een warme waag? Met vriendelijke... Fijn dat het naar wens geweest is! Voor ons is het helaas wat lastig om het snel warm te krijgen in de zaak! Uiteraard doen we hier alles aan! Tot snel in een warme waag? Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Frank

Eten was goed. Kleine porties. Smoothies erg aan de prijs voor wat je krijgt. Onze jongste wilde graag een uitsmijter maar dat kon om 17:20 niet meer.
Rommelige bediening. Binnen was het koud.

Chantal

Mooie sfeervolle omgeving, brunch was geweldig geregeld. 1 minpuntje, het was zeker niet warm binnen.

Reactie Waag :

Wat vervelend dat het niet zo warm was binnen!
Fijn dat verder alles naar wens geweest is!

Lekker eten, vriendelijke bediening

Reactie Waag :

Top om te zien dat alles zo naar wens geweest is!