Waag

Erg gezellig. Aardig personeel en heerlijk gegeten. Wij waren op donderdag avond en hadden wel gelukkig gereserveerd.

Reactie Waag :

Fijn dat u avond zo naar wens geweest is!
tot snel weer?
Jasper van der Vos

Wij hebben op zondagochtend samen gebrunchd. De brunch is uitgebreid en de broodjes smaakten erg lekker en heel vers. Met 3 drankjes inclusief is de prijskwaliteit goed en kun je lekker lang... Wij hebben op zondagochtend samen gebrunchd. De brunch is uitgebreid en de broodjes smaakten erg lekker en heel vers. Met 3 drankjes inclusief is de prijskwaliteit goed en kun je lekker lang tafelen. Veel verschillend personeel gezien, maar wel allemaal even vriendelijk!

Reactie Waag :

Wat goed om te lezen dat uw brunch zo naar wens geweest is!
Komt u snel nog eens langs?

Brigitte Snoeker

Prettige sfeer, prachtig gebouw en prima kwaliteit eten

Reactie Waag :

Fijn om te lezen dat het naar wens geweest is!
Komt u snel nog eens?
Jasper van der Vos

We zaten in de serre. Was er wel erg warm. Er kunnen geen ramen open. Het eten was prima. Bediening vriendelijk en snel.

Reactie Waag :

Goed om te lezen dat alles naar wens geweest is! In de serre naast de Josper kan het soms inderdaad wat warm worden. U kunt altijd vragen voor een ander plekje! Met vriendelijke groet namens... Goed om te lezen dat alles naar wens geweest is! In de serre naast de Josper kan het soms inderdaad wat warm worden. U kunt altijd vragen voor een ander plekje! Met vriendelijke groet namens waag, Jasper van der Vos

Reactie Waag :

Goed om te lezen dat uw bezoek naar wens geweest is.
Zien wij u snel weer?

Dick van Diepen

Veel vega-gerechten. Goed eten. Vriendelijke en snelle bediening. Mooi sfeervol gebouw.

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek zo naar wens geweest is!
Zien we u snel weer bij waag?

v. Aken

Het eten was goed, gezellige sfeer, maar de 4 drankjes die niet doorgekomen waren, maar wel besteld zijn jammer genoeg wel berekend, dus bijna € 15,- te veel betaald, zagen wij jammer genoeg later... Het eten was goed, gezellige sfeer, maar de 4 drankjes die niet doorgekomen waren, maar wel besteld zijn jammer genoeg wel berekend, dus bijna € 15,- te veel betaald, zagen wij jammer genoeg later pas, wat hieraan te doen?

Reactie Waag :

Oei, wat vervelend dat het bij het afrekenen niet goed gegaan is! Hopelijk heeft u dit al kunnen oplossen. Mocht dit nou niet zo zijn kom dan even met de bon langs! Met vriendelijke groet namens... Oei, wat vervelend dat het bij het afrekenen niet goed gegaan is! Hopelijk heeft u dit al kunnen oplossen. Mocht dit nou niet zo zijn kom dan even met de bon langs! Met vriendelijke groet namens waag, Jasper van der Vos

Marcel

Vooral zeer goede en snelle bediening.
Lekker gegeten:
Broodje Waag zou warm geserveerd lekkerder zijn.
Voorgerechten (zalm en watermeloen) zeer lekker, hoofdgerechten redelijk....
Vooral zeer goede en snelle bediening.
Lekker gegeten:
Broodje Waag zou warm geserveerd lekkerder zijn.
Voorgerechten (zalm en watermeloen) zeer lekker, hoofdgerechten redelijk. Met name de grote (koude) stukken cheddar bij de gnocchi waren niet heel lekker.
Sfeer buiten en binnen prima.

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens geweest is!
bedankt voor de tip over het waagbrood!

O. Kievit

Snelle en vriendelijke bediening. Eten was goed.

Reactie Waag :

Goed om te zien dat het naar wens geweest is!
Graag tot snel!

M.sieverding

Prettige bediening die meedenkt voor een geschikte plek, persoonlijke aandacht en prachtig ( en ook lekker 😄) eten!,,

Reactie Waag :

Fijn dat de bediening en uw lunch naar wens waren!
Graag tot snel.