Djoeke

Ik had het gevoel alsof al mijn zintuigen werden getrakteerd: de zaak ziet er super mooi uit, het eten is goed, de bediening klant- en actiegericht en vriendelijk, blije mensen in de zaak en later...

Reactie Waag Leiden:

Leuk om te lezen dat wij al uw zintuigen hebben kunnen trakteren!
Zien we u snel weer?

Met vriendelijke groet namens het waag team,
^Jasper

Fijne mooie sfeervolle zaak. Was er nu voor een borrel in de avond, maar zou er graag een keer eten. Zag er goed uit! :)

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat de borrel helemaal geslaagd was.
We zien uw reservering voor een diner wel verschijnen!

Met vriendelijke groet namens het waag team,
^Jasper

Best place in Leiden, Waag burgers are amazing!

Steven

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel, leuke sfeer. Bediening prima en het eten was erg lekker, ons bord lag wel wat te vol wat eigenlijk zonde was.

Muziek stond later op de avond wel...

Aimée van Gastel

Ik vind het altijd super gezellig bij de Waag. Goede dranken kaart en het eten is top. We moesten door een foutje wat langer wachten op het hoofdgerecht maar dit werd door de bediening super...

Lekker eten, origineel menu en bereidingswijze en uiteindelijk heerlijk gegeten in een zeer aangename sfeer. Bediening is vriendelijk, zorgzaam en flexibel. Top adresje in Leiden!

Was zeer gezellig, de bediening waren top en ze brachten snel drinken en wat lekkers.

Dennis Tuit

Heerlijk gegeten in een mooie zaak. Doe de groeten aan Edwin

Beste Dennis,

Wat leuk om te lezen dat uw bezoek naar wens geweest is. Uiteraard doen we de groetjes aan Edwin.
Wij willen de waag altijd beter maken en vragen ons af wat er niet helemaal goed ging bij de drankjes?

We horen het graag van u.
Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer bij waag!

Jasper van der Vos

Met een groep van 10 mensen hebben we hier een heerlijke lunch genuttigd. Leuke bediening en goede sfeer.