Waag

Goed!

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens geweest is tijdens je bezoek!
Tot snel?

Dominique

Biertje van de tap gevraagd met wat advies voor dit seizoen. Overtuigd voor donker blond bier. Bij de rekening kregen wij ineens te horen dat deze biertjes €6.70 hadden gekost. €6.70 voor een... Biertje van de tap gevraagd met wat advies voor dit seizoen. Overtuigd voor donker blond bier. Bij de rekening kregen wij ineens te horen dat deze biertjes €6.70 hadden gekost. €6.70 voor een biertje van de tap vind ik niet oké. Moet aangegeven worden.

Esmee

Prettig, goede sfeer, leuke bekleding en vriendelijk personeel. Ondanks dat het druk en groot is hangt er een goede sfeer en word je snel bediend wat je niet verwacht.

Reactie Waag :

Wat fijn dat alles naar wens geweest is!
Tot snel bij de waag?

Bediening wat traag.

Reactie Waag :

Wat vervelend dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. Hopelijk heeft het diner en de sfeer hier verder geen invloed op gehad. We horen het graag van u als er nog verbeterpunten zijn.... Wat vervelend dat uw avond niet helemaal naar wens geweest is. Hopelijk heeft het diner en de sfeer hier verder geen invloed op gehad. We horen het graag van u als er nog verbeterpunten zijn. Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

x

Positief; leuke ontvangst met kaartje op de gereserveerde tafel. De drukte + hoge plafonds + grote ruimte van de voorste zaal zorgen voor een vervelende geluidsoverlast.

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek goed bevallen is. We zijn ons er van bewust dat het erg gehorig kan zijn, echter krijgt u hier wel een prachtig pand voor terug. Isoleren is wat lastig. Tot een volgende keer?... Fijn dat uw bezoek goed bevallen is. We zijn ons er van bewust dat het erg gehorig kan zijn, echter krijgt u hier wel een prachtig pand voor terug. Isoleren is wat lastig. Tot een volgende keer? Misschien is een tafel in de serre dan een beter idee voor u! Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper

Quirine

Genoten van een heerlijke en gezellige avond in de Waag. Prachtig pand, goede sfeer en vriendelijke bediening. Erg attent dat er een persoonlijk kaartje klaar ligt als je hebt gereserveerd.

Reactie Waag :

Wat leuk dat het kaartje in de smaak gevallen is!
Super dat uw avond helemaal naar wens geweest is.
Tot snel?

Jasper

Heerlijk gegeten in een prachtig pand! Goede bediening, prima sfeer! Voor herhaling vatbaar.

Reactie Waag :

Fijn dat uw bezoek voor herhaling vatbaar is!
Tot snel dan?

Anne Harting

Ik wil graag even mijn bewondering uitspreken voor de manier waarop er door het personeel gereageerd werd toen één van de bezoekers onwel werd.

Nog geen 3 meter van onze tafel werd een...

Nog geen 3 meter van onze tafel werd een bezoeker onwel en door de snelle reactie en actie van het personeel (de BHV`ers) kreeg de man direct de hulp die hij nodig had.

Hij werd ter plaatse gereanimeerd en ademde weer toen hij met de ambulance naar het ziekenhuis ging.

Chapeau voor de snelle hulp van de BHV`ers!!

Onze eetlust was door het voorval wel wat verminderd helaas ... het had wel een behoorlijke impact om dat zo van dichtbij mee te maken.

Maar hulde voor de BHV`ers!!
De Waag mag daar trots op zijn, jullie hebben een leven gered!!

Prachtig gebouw, prima eten, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is tijdens uw lunch!
Zien we u snel weer?

Daniëlle Diederik

Het begon met het prachtige pand! Alleen daarvoor moet je al de Waag gaan! Het was gezellig druk maar we werden vriendelijk begroet door het personeel en naar onze tafel gebracht. We kregen... Het begon met het prachtige pand! Alleen daarvoor moet je al de Waag gaan! Het was gezellig druk maar we werden vriendelijk begroet door het personeel en naar onze tafel gebracht. We kregen vervolgens fijn advies met een vriendelijke lach. Heerlijk gegeten en gedronken! Probeer vooral de gin & tonics , wat een heerlijkheid