Waag

Ronald Everaers

Het was een zeer prettige ervaring. Het was best wel druk. Maar ondanks alles zeer goed bediend en uit geserveerd. Zeer vriendelijk personeel. Met volop aandacht en toewijding zijn/haar werk... Het was een zeer prettige ervaring. Het was best wel druk. Maar ondanks alles zeer goed bediend en uit geserveerd. Zeer vriendelijk personeel. Met volop aandacht en toewijding zijn/haar werk uitvoerde.
Met name ook hoe 1 van de medewerksters (met de kersttrui) spontaan met een kleine gast om ging.
Lekker gegeten en geen lange wachttijden, zoals wel eens in beoordelingen is weergegeven. Men heeft duidelijk geleerd hierin.
Er werd voldoende geserveerd en smaakte helemaal prima.

Petra

Gegeten met 4 personen. Bediening erg vriendelijk, kwam regelmatig langs, heerlijke huiswijn en eten ook erg goed. Wel jammer dat het hoofdgerecht ruim een half uur duurde. Toch voor herhaling... Gegeten met 4 personen. Bediening erg vriendelijk, kwam regelmatig langs, heerlijke huiswijn en eten ook erg goed. Wel jammer dat het hoofdgerecht ruim een half uur duurde. Toch voor herhaling vatbaar.

Margriet

Wat een heerlijke en gezellig avond hadden wij. Bij de reservering hadden we aangegeven dat iemand van ons jarig was, daar werd op meerdere momenten heel leuk aandacht aan gegeven met een 'Lang zal... Wat een heerlijke en gezellig avond hadden wij. Bij de reservering hadden we aangegeven dat iemand van ons jarig was, daar werd op meerdere momenten heel leuk aandacht aan gegeven met een 'Lang zal hij leven' door al het personeel bij het dessert als hoogtepunt :) Zo leuk!

Goed, prima wijn voor borrel.

Gezellige druk restaurant met vriendelijke bediening
Ik had als hoofdgerecht de Waag sate gekozen echter ben de laatste tijd erg kritisch wat ik op mijn bord krijg geserveerd.
De Waag sate...
Gezellige druk restaurant met vriendelijke bediening
De Waag sate smaakte uitstekend maar de salade aan de magere kant.(ik noem dat bordvulling)
De friet was verstopt in een bekertje en vrees dat bij de volgende keer een vingerhoedje wordt gebruikt.
Dus 17,80 betaald voor alleen de sate.
Het toetje Dame Blanche smaakte uitstekend.

Desiree

Gezellig ontspannen sfeer! Goede bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. Erg gezellig dat je kan borrelen en vanaf 23.00 uur de dansvloer op kan!

Heleen

Gezellig.. erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

Goed. Personeel mag wel wat vlotter en de wachttijd tussen gangen duurt wat lang. Lekker eten, heerlijke smaken. Alleen t gerecht dat ik wilde was 'op', moest gedwongen andere keuze te maken, erg... Goed. Personeel mag wel wat vlotter en de wachttijd tussen gangen duurt wat lang. Lekker eten, heerlijke smaken. Alleen t gerecht dat ik wilde was 'op', moest gedwongen andere keuze te maken, erg jammer en niet restaurantwaardig

Wallaart

Prima. Goede en correcte service . Eten en drank goede prijs/kwaliteit verhouding. Sfeervolle setting. Ongedwongen