Waag

Theo

Prachtige locatie (gebouw en ligging), vriendelijke en toegewijde bediening, uitstekende kwaliteit en concurrerende prijzen.

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!
Graag tot snel bij waag.

Met vriendelijke groet namens team waag,

Stwiep

Heerlijk gegeten met service die je niet vaak meer tegenkomt!

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo super geweest is!
We zien u snel weer?

Fleur

Heel gezellige avond gehad met vriendinnen!

Reactie Waag :

Tof om te horen dat alles naar wens geweest is!
graag tot snel.

Bianca

Hele gezellige bediening, fijne sfeer binnen en heerlijk gegeten!

Reactie Waag :

Goed om te lezen dat de sfeer en het eten in smaak gevallen is!
Tot snel?

Goed, gezellig

Reactie Waag :

Super om te zien dat alles naar wens geweest is!
Tot snel bij waag?

Carla

Hadden tot nu toe bij jullie alleen geluncht maar gister dus a la cart gegeten, bijna was alles prima dus daarom wel tevreden naar huis gegaan

Reactie Waag :

Fijn dat alles naar wens is geweest!
Graag tot snel bij waag.
Jasper

Fijne bediening, heerlijk eten, in een prachtig pand.

Reactie Waag :

Super om te zien dat alles naar wens geweest is.
Graag tot snel bij waag!

Desiree

Op het terras 45 min moeten wachten op drankjes en borrelhap (na uberhaupt 20min pas geholpen te worden). Avond eten was ontzettend zout, gemeld maar behalve dat er nooit klachten kwamen op die... Op het terras 45 min moeten wachten op drankjes en borrelhap (na uberhaupt 20min pas geholpen te worden). Avond eten was ontzettend zout, gemeld maar behalve dat er nooit klachten kwamen op die maaltijd verder ook niks mee gedaan. Ik heb het ook niet opgegeten, denk dat dit anders opgelost kon worden. De hele nacht een droge mond gehad omdat het eten zo zout was.

Erg gezellig. Aardig personeel en heerlijk gegeten. Wij waren op donderdag avond en hadden wel gelukkig gereserveerd.

Reactie Waag :

Fijn dat u avond zo naar wens geweest is!
tot snel weer?
Jasper van der Vos

Wij hebben op zondagochtend samen gebrunchd. De brunch is uitgebreid en de broodjes smaakten erg lekker en heel vers. Met 3 drankjes inclusief is de prijskwaliteit goed en kun je lekker lang... Wij hebben op zondagochtend samen gebrunchd. De brunch is uitgebreid en de broodjes smaakten erg lekker en heel vers. Met 3 drankjes inclusief is de prijskwaliteit goed en kun je lekker lang tafelen. Veel verschillend personeel gezien, maar wel allemaal even vriendelijk!

Reactie Waag :

Wat goed om te lezen dat uw brunch zo naar wens geweest is!
Komt u snel nog eens langs?
Jasper van der Vos