Waag

frans sjardijn

Gezellige omgeving voor een leuke avondje uit-eten. Een aanrader

Hoi Frans,
Super om te horen!
Graag tot snel.
Groeten,
Jip

Mooie ambiance! Je kijkt je ogen uit! Een vlotte en vriendelijke bediening en heerlijk geluncht. Bij de reservering gevraagd om een plekje waar we een kinderwagen kwijt konden en daar is fijn... Mooie ambiance! Je kijkt je ogen uit! Een vlotte en vriendelijke bediening en heerlijk geluncht. Bij de reservering gevraagd om een plekje waar we een kinderwagen kwijt konden en daar is fijn rekening meegehouden!

Reactie Waag :

Wat super om te horen! Vooral dat u ons personeel als vriendelijk hebt ervaren.

Geweldig

Gelukkig maar!

Het was een heerlijk brunch!! Heel uitgebreid!

Reactie Waag :

Goed om te horen, hopelijk tot snel!

Driessen

Super, echt een aanrader
Wel eens overdag geweest voor een kop koffie, maar nog niet voor diner! maandmenu was zó lekker en meer dan voldoende!

Beste Driessen,
Goed om te horen dat u heeft genoten van ons chef's menu!
Ik ben zelf ook een groot fan :)
Hopelijk tot snel.

Dennis

Prima ervaring met een kritische opmerking. Ondanks dat het niet druk was, had de bediening niet altijd oog voor ons. Ik moest te vaak vragen om iets te bestellen. Gerechten werden niet compleet... Prima ervaring met een kritische opmerking. Ondanks dat het niet druk was, had de bediening niet altijd oog voor ons. Ik moest te vaak vragen om iets te bestellen. Gerechten werden niet compleet geserveerd. Omdat het niet druk was, werden de gangen ook te snel na elkaar geserveerd. Heb nog nooit zo snel gegeten in een restaurant. Afgezien van het bovenstaande was het kwaliteit van het eten en de setting in De Waag prima. Bediening was eveneens vriendelijk.

Beste Dennis,
Beste Dennis,
Heel erg bedankt voor uw kritische opmerking. Wij hebben uw review onderling besproken met het management! Wel zijn we blij dat u ,ondanks de negatieve punten, toch een leuke avond heeft gehad.
Wij verwelkomen u graag snel nogmaals.
Groeten,
Jip Hoogland

Linda Huybrechts

Top! Fijne, aardige bediening!

Goed om te horen!

Rob

Lekker eten, leuke sfeer en goeie bediening!!

Zo horen we het graag!
Tot snel :)

Marcha

Mooie locatie, goede sfeer, heerlijk eten.

Hoi Marcha,
Wat leuk om te horen.
Graag tot snel :)

cees versteden

Gezellig druk ,goed eten ,heerlijke wijn

Gelukkig maar!
Ik ben nu wel benieuwd naar de wijn, mijn favoriet is de onze Rioja Club Privado!
Graag tot snel.