Waag

Myriam Koning

Geweldig lekker gegeten!

Lekker eten, ondanks aardige bediening wel geduld nodig voor de volgende gang.

Aardig maar geen top kerstdiner. Normaliter is de keuken beter.

Natasja

Lekker en gezellig geluncht, ondanks drukte verliep alles vlot.

Paul Hoezen

Ik geef 2 sterren.
Ik geef 2 sterren.
Wij hadden op kerstavond gereserveerd om 18.30. Bij binnenkomst werd er door bij ontvangst al bedenkelijk gekeken omdat er maar, tot onze verrassing, tot uiterlijk 2100uur gegeten kon worden. Er was een kerstborrel vanaf 21.30uur
Hierdoor kregen wij ook het idee dat het allemaal werd afgeraffeld, jammer want ik was gewend dat het eten erg goed was
Voortaan betere communicatie zou ik willen adviseren.
Paul Hoezen

Reactie Waag :

Beste Paul, Wij hebben uw review intern besproken en betreuren het dat u een nare ervaring heeft gehad op Kerstavond. Wij zullen in het vervolg beter communiceren omtrent het verloop van dit... Beste Paul, Wij hebben uw review intern besproken en betreuren het dat u een nare ervaring heeft gehad op Kerstavond. Wij zullen in het vervolg beter communiceren omtrent het verloop van dit soort avonden. Dat u het idee heeft gekregen dat het werd afgeraffeld is niet de bedoeling geweest. Met vriendelijke groet, Jip Hoogland

Barbara

Gezellige sfeer, goed eten en vriendelijk personeel. We hadden niet verwacht dat het zo druk kon zijn op de maandag voor kerst.