Waag

Heers

Entourage van de zaak tiptop.
Entourage van de zaak tiptop.
Helaas is het verkrijgen van drankjes na de bestelling een wacht en vergeten item. De aangeprijsde gebakken snoekbaars bleek een onbeschadigd diepvries item, opgewarmd in de magnetron. Geen enkel teken van bakken en de volgende dag waarschijnlijk een bijdrage in een zeer snel opkomende stoelgang die verschijnselen had van ongebruikelijke dunnigheid.

Bob van Lieshout

Niet heel erg goed. De bediending was niet erg klantvriendelijk. Bestellingen duurde heel erg lang.
Hoofdgerecht werd uitgeserveerd vervolgens moesten wij nog wachten op onze fles wijn. Hier de serveerder op aangesproken en vond het raar dat ik dit vroeg, hij antwoorden hierop je fles komt er aan hoor. Na nog eens 10 minuten wachten wederom de serveerder aangesproken met de vraag of hij onmiddelijk mijn fles wijn wilde halen.
Na het diner hadden wij een koffie met zoetigheid besteld. De koffie werd snel geserveerd. Hier lag een speculaas koekje op, wij dachten dat dit het zoetigheid was. Nadat de koffie al op was kwam de serveerder met onze zoetigheid aan.

Mijn eind conculsie is dan ook dat ik best kan begrijpen dat het op sommige dagen drukken is dan op andere dagen. Maar zorg dan in ieder geval dat je voldoende personeel hebt of minder reserveringen aan neemt.

Cefnuchaf

Fantastisch, onverwachte ervaring.
Heerlijke brunch, goed bediend, ontbrak aan werkelijk niets.
Personeel leuk met de kinderen en erg attent aan de tafel.

Dijkstra

Altijd heerlijk om daar te zijn. Samen met onze kinderen eten en bijpraten. Mijn dochter is veganiste en er zijn altijd verassende opties.

Leonie

Heerlijk gegeten en wat is het toch een prachtige ambiance! De bediening kon iets beter, we zaten een beetje in de vergetel hoek. Er hadden zeker wat meer drankjes geserveerd kunnen worden.

Reactie Waag :

Bedankt voor uw feedback!
We kunnen hier zeker mee aan de slag.
Fijn dat het eten verder naar wens was.

anonymous

Prima, maar de serveerder was erg bemoeierig

Reactie Waag :

Bedankt voor uw feedback!
Fijn dat verder alles naar wens geweest is.

Jan

Reactie Waag :

Goed om te zien dat uw bezoek zo naar wens was.

Romy

Erg lekker gegeten. Top bediening

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is!

Bert Kwakkenbos

We hebben heerlijk gegeten, goede bediening, prima tempo.

Reactie Waag :

Fijn dat alles helemaal naar wens geweest is.

Jan

Heerlijk gegeten, genoeg vegetarische opties. Enige minpuntje is het reserveringssysteem op vrijdag en zaterdag. Je kan alleen om 6 uur of om 8 uur. Als je niet reserveert kan je bijna niet terecht... Heerlijk gegeten, genoeg vegetarische opties. Enige minpuntje is het reserveringssysteem op vrijdag en zaterdag. Je kan alleen om 6 uur of om 8 uur. Als je niet reserveert kan je bijna niet terecht op die dagen

Reactie Waag :

Fijn dat alles zo naar wens geweest is! Het is inderdaad soms lastig om rond 19uur bij ons te reservering. Beter te vroeg dan te laat reserveren. Met vriendelijke groet namens team waag,... Fijn dat alles zo naar wens geweest is! Het is inderdaad soms lastig om rond 19uur bij ons te reservering. Beter te vroeg dan te laat reserveren. Met vriendelijke groet namens team waag, Jasper