Waag

Heel vriendelijk personeel. De tonijnsalade smaakte prima maar de sla was veel te grof gesneden.

Reactie Waag :

Hoi, Fijn dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren. Ik heb uw feedback over de tonijnsalade doorgegeven aan de keuken. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen. Met... Hoi, Fijn dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren. Ik heb uw feedback over de tonijnsalade doorgegeven aan de keuken. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Jip Hoogland

Wendy

Mooie ruimte, lekkere lunch en vriendelijke snelle bediening. In de zaal achter ruikt het wel naar de bbq.

Reactie Waag :

Hoi Wendy, Erg fijn om te horen dat u heeft genoten van de lunch bij Waag! Mocht u nog een keer langskomen kunt u altijd vragen naar een plaatsje in onze 'Boterhal'. We hopen u nog een keer... Hoi Wendy, Erg fijn om te horen dat u heeft genoten van de lunch bij Waag! Mocht u nog een keer langskomen kunt u altijd vragen naar een plaatsje in onze 'Boterhal'. We hopen u nog een keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Jip

Maurice Maissan

Altijd attent als er een handgeschreven welkomskaart op je tafeltje klaar staat. De entourage spreekt voor zich en is voor ons een welkom thuis. Eten aangenaam, fair geprijsd en de bediening is... Altijd attent als er een handgeschreven welkomskaart op je tafeltje klaar staat. De entourage spreekt voor zich en is voor ons een welkom thuis. Eten aangenaam, fair geprijsd en de bediening is vriendelijk en altijd wel in de buurt als je ze nodig mocht hebben.
De dagsoep (linzen) was ons iets te zout naar de smaak, de knakwortel een leuke ervaring met een heerlijk luchtig brioche broodje.

Reactie Waag :

Beste Maurice, Dankuwel voor uw positieve review. Ik heb aan de keuken doorgegeven dat u de linzensoep als te zout heeft ervaren. Morgen gaat mijn collega Rida deze soep presenteren op de... Beste Maurice, Dankuwel voor uw positieve review. Ik heb aan de keuken doorgegeven dat u de linzensoep als te zout heeft ervaren. Morgen gaat mijn collega Rida deze soep presenteren op de Horecava, dus wieweet kunnen we hier nog iets mee. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Jip

RJD

Wordt het gebrek aan attente service goed gemaakt door de vriendelijkheid van het personeel? Dit keer krijgen ze het voordeel van de twijfel.
Om elke handeling moest gevraagd worden (drankje...
Om elke handeling moest gevraagd worden (drankje bestellen, menukaart, eten bestellen, afrekenen), daar is nog grote winst te behalen. Personeel is wel uitermate vriendelijk.

Reactie Waag :

Beste Meneer Daniels, Dank voor uw review. Onze excuses dat uw avond niet geheel is verlopen naar wens. Wij zijn wel blij om te horen dat u ons personeel als 'uitermate vriendelijk' heeft... Beste Meneer Daniels, Dank voor uw review. Onze excuses dat uw avond niet geheel is verlopen naar wens. Wij zijn wel blij om te horen dat u ons personeel als 'uitermate vriendelijk' heeft ervaren. De attentie en oplettendheid van het personeel gaan we meenemen als feedback om onze service te verhogen! Met vriendelijke groet, Jip Hoogland

Erg prettig, mooie sfeervolle locatie, lekker gegeten, leuke en vriendelijke bediening. Erg klant vriendelijk. Iedereen was erg te spreken over de Waag.

Reactie Waag :

Erg fijn om te horen dat u en uw gezelschap hebben genoten van uw lunch bij Waag.
Wij verwelkomen u graag snel terug!

Groetjes,

Aaltje

Mooie locatie en lekker en voldoende gegeten.

Beste Aaltje,

Bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn erg blij dat alles heeft gesmaakt en hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen.

Jip Hoogland

Corné de Zwart / Brandweer Hollands Midden

Super leuk en lekker

Beste Corné,

Fijn dat uw bezoek aan Waag positief is geweest.
Tot een volgende keer!

Groet,

Erg lekker gegeten.

Reactie Waag :

Fijn dat u lekker heeft gegeten, ik heb het doorgegeven aan onze keuken!

Groetjes,

Jasper

Heerlijk gegeten.

Hoi Jasper,

Fijn dat jullie lekker hebben gegeten!
Hopelijk tot snel!