Jolanda

Mooie locatie en heerlijk gegeten!

Mathijs

Prachtige locatie in de oude Waag, attente bediening, en lekker eten. Ik vond alleen het hoofdgerecht wel wat weinig (kleine portie)

Prettig. Goede keuze menu.

Jonathan Zvi

Prima! Leuke, oprechte bediening (Carlijne)

Wisselend. Het was zo'n avond waarbij alles wat maar enigszins fout kon gaan ook tot ging. Geen kaart, wachten, dingen vergeten door bediening etc etc.
Maar.....wat we te eten kregen was...

Erg lekker gegeten, gezellige ambiance, vriendelijk personeel

Goede sfeer, lekker eten, prettige bediening: Waag is en blijft een van mijn favoriete restaurants in Leiden.

Christel De la Fosse

Gezellig restaurant lekker druk en heerlijk eten.

Reactie Waag Leiden:

Fijn dat alles zo naar wens is geweest ondanks dat het druk was!
Precies zoals het hoort denken wij.
Graag tot een volgende keer bij waag!

Ria

Heerlijk geluncht met een vriendin. Het valt alleen op, als je reserveert, je een klein rond tafeltje krijgt, en mensen die zo binnenkomen, een ruimer vierkant tafeltje. Het personeel is erg...

Reactie Waag Leiden:

Bedankt voor je feedback!
Geef het de volgende keer even aan we geven je graag een ander plaatsje wanneer hier plek voor is!
Graag tot een volgende keer.

Verlind

Prima met ons vieren geluncht! Vlotte en correcte bediening en de entourage is natuurlijk prachtig historisch....Bij een volle Waag zoals zaterdag het geval was, is de akoestiek een aandachtspunt.

Reactie Waag Leiden:

Bedankt voor uw recensie.
Helaas kunnen we niet heel veel aan de akoestiek doen. Gelukkig krijgen we er een prachtig pand voor terug. Misschien kunt u de volgende keer een plaatsje in de serre krijgen het is hier vaak iets rustiger.
Graag tot een volgende keer!