Erik

Goede overzichtelijk website met duidelijke productomschrijvingen.

Het product is zeer snel geleverd. Wel zo fijn als je het de dag daarop nodig hebt.

Brian Brian

Uitstekend, duidelijk en snel

R.J.Put

Snel

Andere koerier dienst contracteren .Mijn pakje werd op dorpstraat 159 afgeleverd ,met de melding aub en tot ziens .Toevallig dat in mijn mail kijk pakket dienst .Was al afgeleverd .Ja bij de voorburen .En nog niet eens vragen waar nr 155 was .Dit was volgens mij DHL ,later in de week met DHL het zelfde geintje .Bij dezelfde voorburen (toevallig is daar overdag altijd iemand thuis .

Aannemingsbedrijf admiraal

Zeer goede ervaring. Telefonisch zeer prettig te woord gestaan en goed geadviseerd. Tevreden over het product: super prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader! de

Jb

Goed advies

Germ Hettinga

Krukje voor hogedrukspuit

goede overzichtige webside

klein en licht onderdeel had gemakkelijk met de briefenbus post verstuuurd kunnen worden! € 7 voor onderdeel en €7 verzendkosten

J. vd V.

Op zoek naar een Hogedrukreiniger en natuurlijk de laagste prijs kwam ik terecht bij dit bedrijf. Nooit van gehoord maar na de boel even te checken was de koop gauw gemaakt. Nadat ik betaald had...

Goede klantgerichte service en goede behulpzame klantenservice. Goede,duidelijke website.